شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس#فلسطین

هشدار حماس درباره همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با تل آویو

هشدار حماس درباره همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با تل آویو

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تداوم همکاری امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی در تعقیب فعالان فلسطینی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «عبداللطیف قانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» درباره تداوم همکاری امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی در تعقیب فعالان فلسطینی در کرانه باختری هشدار داد.

وی افزود: موج بازداشت فلسطینیان از سوی نظامیان صهیونیست همزمان با اقدام تشکیلات خودگردان به بازداشت مصعب اشتیه و عمید طبیله از مبارزان فلسطینی، تاکیدی بر تعقیب مشترک فعالان و مبارزان فلسطینی و همکاری میان رژیم صهیونیستی و سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان است.

سخنگوی حماس عنوان کرد: این سیاست تلاشی بیهوده برای تضعیف اراده ملت فلسطین است که هرگز به اهداف مورد نظر خود نخواهد رسید.

گفتنی است، مصعب اشتیه یکی از مبارزان سرشناس فلسطینی در شهر نابلس است که قبلاً نیز در زندان رژیم صهیونیستی اسیر بوده و چندین مرتبه از ترور و بازداشت جان سالم به در برده بود. وی از یاران شهید ابراهیم النابلسی محسوب می‌شود که اخیراً در یورش نظامیان صهیونیست به نابلس به شهادت رسید.

طی دو روز گذشته کرانه باختری شاهد حوادث خشونت باری بود و همزمان که سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان اقدام به بازداشت دو فعال فلسطینی در نابلس کردند، نظامیان صهیونیست نیز بیش از ۲۱ فلسطینی را بازداشت کردند.