شهر خبر
همراهان بی‌ربط به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک؛ چهره‌های غیرسیاسی هیات همراه رئیسی کدام‌اند؟

همدلی لیست مسافران سفر رئیسی به نیویورک را بررسی کرد:

همراهان بی‌ربط به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک؛ چهره‌های غیرسیاسی هیات همراه رئیسی کدام‌اند؟

روزنامه همدلی نوشت: تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که در هیأت همراه رییسی افرادی هستند که هیچ ارتباطی با سفر سیاسی یک رئیس‌جمهوری ندارند. ازجمله منابعی گزارش دادند که در این تیم یک شاعر نیز حضور دارد.

اعتمادآنلاین|

روزنامه همدلی لیست مسافران سفر رئیسی به نیویورک را بررسی کرده و از حضور برخی افراد بی ربط به سفر سیاسی در این هیات همراه انتقاد کرده است. 

در بخشی از گزارش همدلی آمده است: دولت تلاش کرده که تبلیغ کند برخلاف دوره‌های گذشته این بار رئیس‌جمهوری در سفر به نیویورک هیأت کوچکی را همراه خود به این سفر می‌برد؛ اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که در این هیأت همراه کم‌جمعیت افرادی هستند که هیچ ارتباطی با سفر سیاسی یک رئیس‌جمهوری ندارند. ازجمله منابعی گزارش دادند که در این تیم یک شاعر نیز حضور دارد.

همدلی اما به نقل از خبرآنلاین گزارش داده: درحالی‌که تصاویر منتشرشده از هیات همراه رئیسی، گویای همراهی پنج، شش نفر در سفر نیویورک است اما گویا، تعدادی دیگر نیز با پرواز جداگانه‌ای به آمریکا رفته و در نیویورک به تیم همراه رئیس‌جمهور پیوسته‌اند و نفرات این تیم افزایش‌یافته است. بر اساس تصاویر منتشرشده در برخی رسانه‌ها، مهدی خانعلی زاده (فعال توئیتری)، علی صدرنیا (فعال رسانه‌ای) و نیز حامد عسگری (شاعر) ازجمله افراد ملحق شده به هیات همراه رئیسی در نیویورک هستند.