شهرخبر
گوناگون

توقف و تردد | توقف و تردد در روز ۳۱ شهریور

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های توقف و تردد در روز ۳۱ شهریور

بر همین اساس پلیس راهنمائی و رانندگی تهران بزرگ مأموریت دارد با بهره گیری از حداکثر امکانات اقدامات و تدابیر لازم ترافیکی را بمنظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم پیش بینی و به مورد اجرا گذارد.

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های توقف و تردد در روز ۳۱ شهریور

بزرگ سردار محمد حسین حمیدی در خصوص این خبر گفت: بمنظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینی‌های غیور مردان نیروهای مسلح و نمایش قدرت و توان و تجدید بیعت با رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت آیت ا… خامنه‌ای (مدظله العالی) مراسم رژه یگانهای پیاده و موتوری نیروهای مسلح در ضلع شمالی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) در ساعت ۰۸۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ برگزار می‌شود.

سردار حمیدی ادامه داد: بر همین اساس پلیس راهنمائی و رانندگی تهران بزرگ مأموریت دارد با بهره گیری از حداکثر امکانات اقدامات و تدابیر لازم ترافیکی را بمنظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم پیش بینی و به مورد اجرا گذارد.

وی گفت: محل اجرای این مراسم در ضلع شمالی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) و کلیه معابر، خیابان‌ها و تقاطع‌های همجوار آن می‌باشد که پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تامین نظم وایمنی عبورومرور و جلوگیری از تراکم بار ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم، رسیدگی فوری به تصادفات و سوانح رانندگی در معابر و محدوده اجرای مراسم، تعامل و همکاری با سایر واحدهای نظام، انتظامی و دژبان آجا در راستای انجام هرچه مطلوب‌تر ماموریت و کنترل، نظارت و هدایت ترافیک قبل، حین و بعد از اجرای مراسم ماموریت‌های خود را انجام می‌ دهد.

وی با اشاره به محدودیت‌های تردد که از ساعت ۲۳۳۰ روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مسیر ۱- شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی از پل شهید صنیع خانی و تردد کلیه وسائل نقلیه به سمت جنوب خودروهایی که قصد دسترسی به بهشت زهرا (س) را دارند میبایست از طریق خیابان شهید رجائی، جاده قدیم قم و از درب گلدسته وارد بهشت زهرا (س) شوند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ سایر محدودیت‌های تردد را به شرح زیر اعلام کرد:

۲- اعمال محدودیت تردد در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان ورودی به بزرگراه شهید هاشمی. (لوپ راستگرد زیر پل شهید صنیع خانی)

۳- اعمال محدودیت تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان ورودی به بزرگراه شهید هاشمی (رمپ راستگرد ورودی به بزرگراه شهید هاشمی)

۴- اعمال محدودیت تردد از پل باقرشهر به سمت غرب بلوار علامه عسگری تا پایان مراسم.

۵- اعمال محدودیت تردد بزرگراه شهید هاشمی از شمال به غرب بلوار علامه عسگری در صورت نیاز و برابر دستور از ابتدای راستگرد پل شهید صالحی (جدیدالاحداث).

۶- اعمال محدودیت تردد در راستگرد جنوب به شرق آزادراه تهران – قم به سمت بلوار علامه عسگری (بلوار امام) واقع در ضلع شمالی حرم مطهر تا پایان مراسم.

۷- اعمال محدودیت تردد در آزادراه تهران – قم از راستگرد شمال به شرق بلوار علامه عسگری.

۸- اعمال محدودیت تردد در بزرگراه امام علی (ع) از تقاطع جاده قدیم قم به سمت غرب و هدایت بار ترافیکی از طریق راستگرد به جنوب بزرگراه شهید رجایی و جاده قدیم قم.

۹- اعمال محدودیت تردد در کلیه ورودی‌ها به زیرگذر ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در ضلع شمالی.

۱۰- اعمال محدودیت تردد در خروجی بهشت زهرا (س) از میدان ساعت صرفاً به سمت غرب بزرگراه علامه عسکری.

۱۱- دورگرد غرب به غرب (باب الرحمه) در بزرگراه علامه عسکری.

۱۲- خروج بارترافیکی از زیرگذر مترو به سمت بلوار الغدیر- سه راه خیرآباد و جاده قدیم قم.

ممنوعیت‌های توقف:

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ممنوعیت‌های توقف افزود:

۱- از ساعت ۲۴۰۰ روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ در پارکینگ ضلع شمالی تا پایان مراسم.

۲- از ساعت ۰۱۰۰ روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم بشرح ذیل:

۲-۱- بلوار علامه عسگری از پل شهید صالحی تا پل آزادراه خلیج فارس در هر دو مسیر.

۲-۲- بزرگراه شهید هاشمی از پل شهید صنیع خانی تا پل شهید صالحی در هر دو مسیر.

۲-۳- آزادراه تهران – قم از پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران – قم در هر دو مسیر به جز خودروهایی که جهت جابجایی گروهان‌های رژه در نظر گرفته شده است.

وی از شهروندان خواست به ساعت و زمان و همچنین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های توقف و تردد توجه کرده و نسبت به تنظیم سفرها و مدیریت تردد خود در زمان‌های اعلامی تصمیم گیری نمایند

 

منبع: رکنا