شهر خبر

نقدعلی در صحن مجلس:

«فراجا» امسال ۳۹ شهید تقدیم امنیت کشور کرده است

«فراجا» امسال ۳۹ شهید تقدیم امنیت کشور کرده است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیروی انتظامی ۳۹ شهید تقدیم امنیت کشور کرده که لازم است معیشت این قشر مورد توجه و عنایت بیشتری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: به نیروی انتظامی خداقوت عرض می‌کنم که اخیراً شهید علی سراوانی را که فرزندی سه ماهه داشت، تقدیم امنیت کشور کرد. همچنین شهید رضا شریفی در ۲۴ شهریور ماه به شهادت رسید و در شهریور نیروی انتظامی ۶ شهید برای امنیت کشور تقدیم کرد و نیروی انتظامی در شش ماهه اول امسال ۳۹ شهید تقدیم نظام کرده است.

وی بیان کرد: هیچ رئیس جمهوری با خانواده شهدای نیروی انتظامی تماس نگرفته است، هیچ کمیسیون ویژه ای برای معیشت نیروی انتظامی مأمور رسیدگی نشده است و هیچ هشتگی برای حمایت از نیروی انتظامی در فضای مجازی به راه نیفتاده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این روزها نیروی انتظامی مظلومانه و مقتدرانه خدمت می‌کند، تصریح کرد: حادثه‌ای اخیراً رخ داد که دل‌ها را جریحه دار کرد اما دشمنان و معاندان نظام نشان دادند که امنیت و کیان نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته اند و گویا بوی کباب به مشام آنها خورده است اما غافل از اینکه اینجا چیز دیگری داغ می‌کنند.

نقدعلی ادامه داد: توطئه گر ان بدانند که مردم و امت حزب الله در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند کسی از قانون تخطی کند. صف کسانی که به عنوان توطئه گر سر خط آمده اند، کاملاً مشخص است اما آنان باید بدانند انقلاب ۴۳ سال تداوم داشته و باز هم ادامه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: امروز مقام معظم رهبری در دیدار با رزمندگان سراسر کشور نطق زنده‌ای خواهند داشت که ان شاءالله عصای موسی رهبری توطئه‌ها را نقش بر آب می‌کند، همانطور که در ۴۳ سال گذشته اینگونه بوده است.

نقدعلی اظهار داشت: از رئیس مجلس انقلابی می‌خواهم که به مظلومیت نیروی انتظامی عنایت شود و معیشت این قشر مورد توجه قرار گیرد. برخی از اقشار اغراض خاص دارند که این قشر را مورد بی مهری قرار دهند.