بمب نقل و انتقالات لیگ برتر سرباز می شود ؟

از ابتدای فصل جاری و با بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران ماجرای خدمت سربازی او هم در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شد و عنوان شده بود که گلر ملی پوش پرسپولیس باید از ابتدای مهر ماه و به دلیل پایان 30 سالگی خود که سقف سنی معافیت قهرمانانا ورزشی و ملی‌پوش است به خدمت سربازی برود و دیگر قادر به همراه پرسپولیس در ادامه فصل نخواهد بود.

در این میان باشگاه پرسپولیس و خود بیرانوند تاکید داشتند که معافیت حال حاضر بیرانوند به دلیل ملی‌پوش بودنش نیست و او مشغول تحصیل است و از معافیت تحصیلی استفاده می‌کند. این موضوع همچنان مبهم بود و نیازمند واکنش یک مقام رسمی بود تا اینکه سردار تقی مهری‌، رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا توضیحات واضح و روشنی در این خصوص داد تا پرونده این موضوع تا اطلاع ثانوی بسته شود.

سردار تقی مهری در حاشیه نشست خبری پیش از ظهر امروز خود با حضور در جمع خبرنگاران درباره سربازی علیرضا بیرانوند و اینکه گفته می‌شود این فرد باید به سربازی اعزام شود، گفت: آقای بیرانوند از معافیت تحصیلی برخوردارند و چنین مواردی که مطرح می‌شود، صحیح نیست.

بمب نقل و انتقالات لیگ برتر سرباز می شود ؟

بدین ترتیب ماجرای اعزام بیرانوند به خدمت وظیفه عمومی تا اطلاع ثانوی و تا پایان مهلت برخورداری از معافیت تحصیلی منتفی است و پرسپولیس همچنان می‌تواند از حضور وی استفاده کند.