شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حسن یزدانی

محمدحسن محبی: بار روانی باید از روی حسن یزدانی برداشته شود

محمدحسن محبی: بار روانی باید از روی حسن یزدانی برداشته شود

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ایران گفت: حسن یزدانی تا 32 سالکی می‌تواند کشتی بگیرد و در میادین قوی ظاهر شود و کسی که به راحتی به فینال مسابقات راه پیدا می‌کند از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدحسن محبی با اشاره به عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی اظهار داشت: ورزشکاران ما در مسابقات توانستند کارنامه قابل قبولی را کسب کنند و البته نقاط ضعف و قوت هایی تیم اعزامی داشت که بعد از مسابقه باید موارد با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به کشتی حسن یزدانی مقابل حریف آمریکایی خود و شرایط فنی این کشتی‌گیر اظهار داشت: حسن یزدانی تا 32 سالکی می‌تواند کشتی بگیرد و در میادین قوی ظاهر شود و کسی که به راحتی به فینال مسابقات راه پیدا می‌کند از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه افزود: حسن یزدانی توقع مردم را بالا برده و در همین راستا فدراسیون و مربیان باید کمک کنند و‌‌ بار روانی حسن یزدانی را کاهش دهند.

محبی درخصوص تاثیر مربی و‌ کوچینگ این مسابقات گفت: مربی در کاهش روانی ورزشکار نقش مهمی را ایفا می‌کند و زمانیکه ورزشکار بعد از مسابقه مربی را به آغوش می‌گیرد و ابراز احساسات می کند این نشان از ارتباط بین کشتی‌گیر و‌ مربی دارد.

پیشکسوت کشتی کشور گفت‌: می‌بایست شورای فنی برای تیم‌های ملی کشتی تشکیل شود و این شورا در کنار کادر فنی حضور داشته باشد که بتواند نقاط ضعف و قوت را شناسایی و گوشزد کند. شورای فنی می‌تواند در موارد مهم و ضروری نقطه نظرات را به سرمربی تیم ملی اعلام کند تا با هم فکری بتوان نتیجه لازم را کسب کرد.

انتهای پیام