شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگران

یک اتفاق عجیب برای کارگران شهرداری ایرانشهر

یک اتفاق عجیب برای کارگران شهرداری ایرانشهر

ایلنا: تعدادی از کارگران شهرداری ایرانشهر در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: بابت مطالبات مزدی ماه‌های اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریور طلبکاریم و از شهرداری می‌خواهیم بخشی از این طلب مزدی را پرداخت کند.

از قرار معلوم؛ در مجموعه شهرداری ایرانشهر  که در استان سیستان بلوچستان واقع شده، هم اکنون نزدیک به ۶۵۰ کارگر مشغول کارند که سوابق کاری آنها به بالای ۱۵ سال می‌رسد

بیشتر این افراد که از کارگران قدیمی و باسابقه شهرداری محسوب می‌شوند، در نتیجه مشکلات مالی سالهای گذشته شهرداری تا مدت‌ها با مشکل دریافت مطالبات روبرو بودند و از قرار معلوم حدود یک ماه پیش یک ماه حقوق حداقلی خود را به صورت علی‌الحساب دریافت کرده‌اند.

به نقل از این کارگران گفته می‌شود که عدم دریافت به موقع حقوق و پرداخت نشدن حق عیدی در ۱۴ سال گذشته تاثیرات منفی در شرایط زندگی‌شان گذاشته است.

این کارگران با یادآوری اینکه اخیرا از همکارانمان درشهرهای استان خوزستان شنیده‌ایم دولت منابع مالی خوبی در اختیار شهرداری‌ها قرار داده که اولویت آن پرداخت حقوق‌های معوقه و سایر مطالبات کارگران و پیمانکاران شهرداری است و این موضوع نوعی حس امیدواری در بین کارگران به وجود آمده است، افزودند: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم در این مورد چاره‌اندیشی کنند.