شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#المپیک

فردین معصومی: برای المپیک نقاط ضعف را باید رفع کنیم

فردین معصومی: برای المپیک نقاط ضعف را باید رفع کنیم

ملی‌پوش سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به اینکه تلاش و دورخیز علیرضا دبیر کسب نتیجه در المپیک است، امیدوارم موشکافانه در راستای رفع نقاط ضعف تلاش کند تا بتوانیم شاهد موفقیت تیم و شادی مردم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا،  فردین معصومی ملی‌پوش سابق تیم ملی کشتی آزاد ضمن خدا قوت به کشتی‌گیران که تمام تلاش خود را جهت به اهتزاز درآوردن پرچم کشورشان در مسابقات کشتی قهرمانی جهان انجام دادند اظهار داشت: کسب ۷ مدال در ۱۰ وزن نشانه تلاش، زحمات و نقاط قوت ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی است این مسابقات است. قطعا نقاط ضعفی هم وجود داشته که باید مورد کارشناسی قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه تلاش و دورخیز علیرضا دبیر کسب نتیجه در المپیک است، امیدوارم موشکافانه در راستای رفع نقاط ضعف تلاش کند تا بتوانیم شاهد موفقیت تیم و شادی مردم باشیم.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی کشتی آزاد درخصوص کسب عنوان نایب قهرمانی و عدم کسب مدال طلای حسن یزدانی در مسابقات بیان کرد: نظر بنده این است که در این مسابقات کشتی گیران آمریکایی، کشتی حسن یزدانی را به خوبی آنالیز کرده بودند و روی آن به خوبی برنامه ریزی کرده بودند و توانستند پیروز شوند که متاسفانه ما آنگونه که باید روی کشتی حریف حسن یزدانی کار نکرده بودیم.

انتهای پیام/