شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#وزیر ورزش#اسکواش#معاون وزیر#تهران

تجلیل از قهرمانان اسکواش ایران با حضور معاون وزیر ورزش

تجلیل از قهرمانان اسکواش ایران با حضور معاون وزیر ورزش

مراسم تجلیل از ملی پوشان قهرمان مسابقات اسکواش مردان بزرگسال غرب آسیا در هتل ارم تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این مراسم که محمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان و مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش ایران نیز در آن حضور داشت، معاون شعب بانک دی حمایت از ورزش بویژه ورزش‌های در حال توسعه را یکی از محورهای اساسی مسئولیت‌های اجتماعی این بانک عنوان کرد.

امجد خضری با بیان اینکه بانک دی از سال 1394 با تدوین سند استراتژیک مسئولیت اجتماعی خود به عنوان یک شهروند اخلاق‌مدار و مسئولیت‌پذیر در قبال جامعه شناخته می‌شود، گفت: اگرچه مدرسه‌سازی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی بانک شناخته می‌شود، اما نگاه ما به حوزه ورزش نیز همواره نگاه حمایتی بوده است.

وی حمایت مالی از تیم ملی والیبال ایران و صعود به مسابقات المپیک پس از 50 سال، حمایت مالی از تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک جوانان و نیز حمایت مالی از تیم شنا، شیرجه و واترپلو را از جمله اقدامات بانک دی در حوزه حمایت از ورزش خواند و گفت: اسکواش یکی از ورزش‌های دارای ظرفیت توسعه در کشور است و با حمایت ویژه بانک دی، امیدواریم ورزشکاران این رشته بتوانند برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های بانک دی از مقوله ورزش قهرمانی، گفت: با تداوم این حمایت‌ها از اسکواش امیدواریم افتخار آفرینی‌های بیشتر قهرمانان را داشته باشیم و از مدیریت عملکرد سلیمانی اظهار رضایت کرد.

رئیس فدراسیون اسکواش نیز نگاه راهبردی بانک دی در حمایت از قهرمانان این رشته را ارزشمند خواند و گفت: استمرار این روند انگیزه قهرمانان طلایی اسکواش را برای افتخارآفرینی بیشتر هموار می‌کند.

در پایان مراسم، با حضور مدیران ارشد بانک دی، فدراسیون اسکواش و وزارت ورزش و جوانان، تقدیرنامه‌ها و هدایای ملی‌پوشان طلایی غرب آسیا به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/