شهر خبر

خانواده «مصعب اشتیه» اعلام کرد؛

جزئیات بازداشت همسنگر شهید نابلسی از سوی تشکیلات خودگردان

جزئیات بازداشت همسنگر شهید نابلسی از سوی تشکیلات خودگردان

نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در هماهنگی با رژیم صهیونیستی، شامگاه گذشته با ایجاد یک کمین، مصعب اشتیه مبارز فلسطینی و از یاران شهید ابراهیم النابلسی را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در هماهنگی با رژیم صهیونیستی، شامگاه گذشته با ایجاد یک کمین، مصعب اشتیه مبارز فلسطینی و از یاران شهید ابراهیم النابلسی را بازداشت کردند.

خانواده مصعب اشتیه ضمن رد اخبار مطرح شده درباره تحویل وی از خانواده اش به سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان، تاکید کردند که نیروهای امنیتی تشکیلات با ایجاد یک کمین در نزدیکی دانشگاه الروضه در نابلس، وی را بازداشت کرده اند.

خانواده این مبارز فلسطینی با اشاره به بازداشت عمید طبیله از دوستان مصعب اشتیه در این عملیات امنیتی، از تشکیلات خودگردان خواستند فورا مبارزان فلسطینی و دیگر بازداشت شدگان سیاسی را آزاد کند.

گفتنی است مصعب اشتیه یکی از مبارزان سرشناس فلسطینی در شهر نابلس است که قبلا نیز در زندان رژیم صهیونیستی اسیر بوده و چندین مرتبه از ترور و بازداشت جان سالم به در برده بود. وی از یاران شهید ابراهیم النابلسی محسوب می شود که اخیرا در یورش نظامیان صهیونیست به نابلس به شهادت رسید.

جزئیات بازداشت همسنگر شهید نابلسی از سوی تشکیلات خودگردان