شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منابع

پشت پرده ورود تشکیلات خودگردان به خط تحولات کرانه باختری چیست؟

پشت پرده ورود تشکیلات خودگردان به خط تحولات کرانه باختری چیست؟

منابع صهیونیستی علت پشت پرده ورود دوباره تشکیلات خودگردان به روند سرکوب فلسطینی ها در کرانه باختری، را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع صهیونیستی علت پشت پرده ورود دوباره تشکیلات خودگردان به خط سرکوب فلسطینی ها در کرانه باختری، را اعلام کردند.

نیر دفوری خبرنگار امور نظامی در کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: بازداشت مصعب اشتیه (مبارز فلسطینی) در پی انتقادات شدید مقامات اسرائیلی از تشکیلات خودگردان و درخواست از این تشکیلات بر اقدام علیه گروه های محلی صورت گرفته است.

اوحاد حیمو خبرنگار کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ضمن افشاگری در این باره ، عنوان کرد که به تازگی یائیر لاپید، نخست وزیر، بنی گانتز، وزیر جنگ به همراه رئیس شاباک از ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان خواسته اند که به طور جدی وارد روند سرکوب مبارزان فلسطینی در جنین و نابلس شود.

گفتنی صبح امروز منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی در جریان تیراندازی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در شهر نابلس خبر دادند. این درگیری در پی اعتراضات ساکنان نابلس به بازداشت دو مبارز فلسطینی به دست سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان آغاز شد.

در این درگیری‌ها سه فلسطینی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم بود. منابع محلی تاکید کردند که فراس یعیش یکی از شهروندان مجروح به ضرب گلوله نیروهای امنیتی فلسطینی در نهایت بامداد امروز سه شنبه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

گروه های مختلف فلسطینی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدامات تشکیلات خودگردان در سرکوب مبارزان فلسطینی و شهادت فراس یعیش، خواستار آزادی دو فرد بازداشت شده از سوی سرویس های امنیتی این تشکیلات شده اند.