شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سوپر لیگ#فوتسال

سلیمانی: ملی حفاری ایران قرار نبود در سوپر لیگ شرکت کند/ بازیکنانم در نیمه دوم خسته می‌شوند

سلیمانی: ملی حفاری ایران قرار نبود در سوپر لیگ شرکت کند/ بازیکنانم در نیمه دوم خسته می‌شوند

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری ایران می گوید: شاگردانش در نیمه دوم مسابقات سوپر لیگ خسته و دچار اشتباهات فردی می‌شوند.

فروزان سلیمانی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از دو شکست متوالی در سوپر لیگ، گفت: ملی حفاری ایران قرار نبود در مسابقات لیگ شرکت کند و در آستانه منحل شدن بود، اما با تلاش مسئولان استان و تیم ما، وزارت نفت مجاب شد و همکاری کرد تا در سوپر لیگ فوتسال بانوان تیم‌داری کند.

وی افزود: خدا را شکر وزارت نفت تیم داد و موضوع نگران کننده‌ای وجود ندارد، چون یک هفته قبل از اینکه مسابقات شروع شود این تیم بسته شد که نصف بازیکن قدیمی و نصف بازیکن جدید گرفتیم که در این یک هفته تا آغاز مسابقات فرصتی برای هماهنگ کردن تیم نداشتیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری ایران همچنین با اشاره به قرعه بدی که ملی حفاری ایران در آن قرار گرفت، اظهار داشت: متاسفانه اتفاق بدی که افتاده  قرعه بسیار بدی برای تیم ما شده یعنی چهار مسابقه اول خیلی سخت است. ما هفته اول با پالایش نفت آبادان و هفته دوم با نصر فردیس بازی کردیم. هفته سوم هم با پیکان بازی داریم که تیم‌های بالای جدول هستند. درحالیکه سایر تیم‌ها یک بازی نسبتا سخت و یک بازی نسبتا ساده‌تر دارند باشگاه هم از این موضوع مطلع است.

وی خاطرنشان کرد: به مسئولان باشگاه گفته‌ایم که به سه چهار هفته زمان نیاز داریم تا این تیم به روال خوب خودش برسد تا از لحاظ جسمانی بهتر شود، چراکه در نیمه اول هر دو بازی ما برنده مسابقه بودیم و در نیمه دوم به دلیل شرایط جسمانی و خستگی بازیکنان اشتباهات فردی دارند. گل‌هایی هم که از تیم نصر فردیس دریافت کردیم به دلیل اشتباهات فردی بود.

سلیمانی به بهبود شرایط روحی شاگردانش تاکید کرد و ادامه داد: بزرگترین کاری که باید انجام دهیم این است که فشار روانی را از روی بازیکنان برداریم. با این حال نظر من و بازیکنان این است که بهتر خواهیم شد کافی است سه چهار هفته از نیم فصل اول بگذرد در نیم فصل دوم قطعا بهتر خواهیم بود.

انتهای پیام/