شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منابع

در ادامه همکاری امنیتی با اشغالگران صهیونیست؛

یک فلسطینی از سوی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به شهادت رسید

یک فلسطینی از سوی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به شهادت رسید

منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی در جریان تیراندازی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در شهر نابلس خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، در درگیری‌های شب گذشته سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان با ساکنان نابلس یک شهروند فلسطینی به شهادت رسید.

این درگیری در پی اعتراضات ساکنان نابلس به بازداشت دو مبارز فلسطینی به دست سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان آغاز شد.

در این درگیری‌ها سه فلسطینی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم بود. منابع محلی تاکید کردند که فراس یعیش یکی از شهروندان مجروح به ضرب گلوله نیروهای امنیتی فلسطینی در نهایت بامداد امروز سه شنبه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

گفتنی است سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان شب گذشته دو مبارز فلسطینی تحت تعقیب رژیم صهیونیستی را در شهر نابلس بازداشت کردند.

منابع محلی اعلام کردند که گروهی از نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان با لباس شخصی خودروی مصعب آشتیه و عمید طبیله دو مبارز فلسطینی را در نابلس محاصره کرده و آن‌ها را بازداشت و به یکی از مقرهای خود منتقل کردند.

مصعب آشتیه یکی از مبارزان سرشناس فلسطینی در شهر نابلس است که قبلا نیز در زندان رژیم صهیونیستی اسیر بوده و چندین مرتبه از ترور و بازداشت جان سالم به در برده بود. این اقدام سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان خشم گسترده فلسطینیان را در پی داشته است. جوانان فلسطینی در واکنش به این خیانت شب گذشته به خیابان‌ها آمده و با نیروهای امنیتی تشکیلات درگیر شدند.