شهر خبر

عمویی خبر داد؛

برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار در جلسه فراکسیون انقلاب بررسی شد

برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار در جلسه فراکسیون انقلاب بررسی شد

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز این فراکسیون، بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل عمویی با اشاره به جلسه صبح امروز (سه‌شنبه ۲۹ شهریور ماه) فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، اظهار داشت: امروز اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در اجلاسیه دوم تشکیل شد و بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در ابتدا، محمدباقر قالیباف اشاره‌ای به روند فعالیت‌های فراکسیون در دوره جدید داشت. در ادامه، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه برنامه‌های خود در جلسه حضور یافت.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: زاهدی وفا به بیان سوابق اجرایی و تحصیلی خود پرداخت و توضیحاتی را در مورد کلیات برنامه‌هایی که پیش از این در تدوین آنها نقش داشته است، به نمایندگان ارائه کرد. از جمله این برنامه‌ها، طرح تحول اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها بوده که زاهدی وفا در دولت‌های نهم و دهم در تدوین آنها نقش آفرینی کرده بود.

عمویی اظهار داشت: در ادامه جلسه سوالات و دغدغه‌های نمایندگان مطرح و مقرر شد فراکسیون جلسه مجددی را برای بررسی جزئیات برنامه زاهدی‌وفا برگزار کند. همچنین وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه در کمیسیون‌های مختلف مجلس نیز برای پاسخگویی به نمایندگان حاضر خواهد شد.