شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس

قالیباف: مجلس موضوع مهسا امینی را تا اصلاح ساختارها، فرایندها و شیوه اجرا در گشت امنیت اخلاقی رسیدگی می کند

قالیباف: مجلس موضوع مهسا امینی را تا اصلاح ساختارها، فرایندها و شیوه اجرا در گشت امنیت اخلاقی رسیدگی می کند

قالیباف گفت: مردم فرق بین دلسوزی و منفعت‌طلبی را می فهمند و با منافقانی که زمانی خودشان چند هزار نفر از مردم عادی را شهید کردند و حالا داعیه دار درگذشت یک نفر شده‌اند، همراهی نکرده و با اشک‌ تمساح رسانه وابسته به حکومت کودک‌کش سعودی گریه نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود گفت: کمیسیون امور داخلی فرایندها و شیوه اجرا در گشت‌های امنیت اخلاقی توسط فرماندهی کل انتظامی را مورد بررسی قرار دهد تا برای رفع‌شدن اشکالات موجود در چگونگی اجرای آن اقدام شود. 

 وی در ادامه تاکید کرد: مواجهه با هنجارشکنی‌ها، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق‌تر با ضوابطی روشن و استفاده از نیروهای آموزش‌دیده دارد تا از اعمال سلیقه‌های شخصی و خطاهای فردی و سیستمی جلوگیری نماید. 

رییس مجلس خاطر نشان کرد: مردم فرق بین دلسوزی و منفعت‌طلبی را می فهمند و با منافقانی که زمانی خودشان چند هزار نفر از مردم عادی را شهید کردند و حالا داعیه دار درگذشت یک نفر شده‌اند، همراهی نکرده و با اشک‌ تمساح رسانه وابسته به حکومت کودک‌کش سعودی گریه نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: ان‌شاالله مجلس هم این اتفاق را برای روشن شدن موضوع و اصلاحات مورد نیاز ساختارها و فرایندها رسیدگی می کند. 

قالیباف افزود: زمان نشان خواهد داد که اعتماد مردم درست بوده است و دستگاه‌های کشور در پیگیری این مسأله اغماض نخواهند کرد.

انتهای پیام/