شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اربعین#مجلس#رئیس مجلس

قالیباف در نطق پیش از دستور

مسئولان کاستی‌های خدماتی به زائران اربعین را برطرف کنند

مسئولان کاستی‌های خدماتی به زائران اربعین را برطرف کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه با برنامه ریزی بهتر در سال آینده کاستی‌های زیرساختی و خدماتی موجود به زائران اربعین را مرتفع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه ۲۹ شهریورماه) در صحن علنی مجلس در نطق پیش از دستور با اشاره به برگزاری پرشکوه راهپیمایی اربعین حسینی گفت: برگزاری پرشکوه مراسم عزاداری شهادت سید الشهدا در کشور عراق بار دیگر اتحاد اعتقادی شیعیان سراسر جهان حول محور نور تابان اهل بیت را به جهانیان نشان داد.

وی تصریح کرد: علاقه مردم به امام حسین (ع) تفرقه افکنی ها را خنثی و دشمنان اسلام و مسلمین را ناامید و سرخورده می‌سازد. ملت شریف ایران با وجود برخی مشکلات و سختی‌های موجود امسال پرشورتر از گذشته خود را به کربلا رساندند و در راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی حاضر شدند.

قالیباف تأکید کرد: از مسئولان مربوطه انتظار می‌رود با توجه به علاقه روز افزون مردم به شرکت در این مراسم معنوی و سیاسی با برنامه ریزی بهتر در سال آینده کاستی‌های زیرساختی و خدماتی موجود به خصوص در مرزها را مرتفع کند تا سیل مشتاقان امام حسین بتوانند با کمترین سختی در مراسم پرشکوه اربعین حسینی حاضر شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت عراق نیز با تمام وجود و با عشق خالص به زائران اباعبدالله خدمت رسانی کردند و همچون سالهای گذشته مهمان نوازی شایسته ای از عموم زائران عتبات عالیات به نمایش گذاشتند که اینجانب به نمایندگی از مردم ایران وظیفه خود می دانم از همه مسئولان و مردم عراق به خاطر این خدمت بی منت خاضعانه کمال تشکر را داشته باشم.

وی افزود: این راهپیمایی به لطف خداوند هر سال پرشکوه‌تر از سالهای قبل برگزار می‌شود و پیوندهای محکم و قلبی ملت‌های مختلف به خصوص ملت ایران و عراق در پیشرفت اسلام خواهی ملت‌ها را نشان خواهد داد.

در حال تکمیل