شهر خبر

بازدید سجادی از محل احداث کمپ دهکده المپیک روستای شیران

بازدید سجادی از محل احداث کمپ دهکده المپیک روستای شیران

وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به استان اردبیل از محل پیش‌بینی شده برای احداث دهکده المپیک در منطقه شیران «نیر» بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر سید حمید سجادی در سفر یک روزه خود به استان اردبیل که از مجموعه‌های ورزشی نیر بازدید کرده بود با سفر به روستای شیران از محل احداث کمپ تیم‌های ملی و دهکده المپیک در این منطقه نیز بازدید کرد.

احداث دهکده المپیک و کمپ تیم‌های ملی در زمینی به مساحت 120 هکتار و در منطقه بالاسر روستای شیران پیش‌بینی شده تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی عملیات احداث این مجموعه ورزشی آغاز شود. 

وزیر ورزش و جوانان که به همراه علی نیکزاد و صدیف بدری نمایندگان اردبیل، نیر، نمین و سرعین و استاندار اردبیل در این منطقه حاضر شده بود با اعلام همراهی وزارت ورزش و جوانان از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، از مسئولان منطقه خواست تا بررسی بیشتری را برای احداث این مجموعه‌ها انجام دهند تا در استان اردبیل نیز امکان راه‌اندازی کمپ تیم‌های ملی فراهم آید.

پیش از این وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی شهید صوابی نیر بازدید کرده بود اما نکته قابل توجه در این بازدیدها وضعیت به هم ریخته ورزش شهرستان نیر است که برای ساماندهی آن و همچنین احداث دهکده المپیک و کمپ تیم‌های ملی زمین پیش‌بینی شده از مطلوبیت خاص برخوردار نیست.

انتهای پیام/