شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#سوریه

اذعان «سنتکام» به حمله راکتی به یک پایگاه نظامی آمریکا در سوریه

اذعان «سنتکام» به حمله راکتی به یک پایگاه نظامی آمریکا در سوریه

ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی ضمن اذعان به حمله راکتی به یکی از پایگاه های این کشور در شمال شرق سوریه مدعی شد که این حمله تلفات و خساراتی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره‏‬، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) حمله راکتی به یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه را تأیید کرد.

بر اساس این گزارش، فرماندهی سنتکام ضمن اذعان به حمله راکتی یکشنبه شب به یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه اعلام کرد که این حمله با سه فروند راکت صورت گرفته است.

فرماندهی سنتکام مدعی شد که این حمله ناکام بوده و هیچ تلفات و خسارتی نداشته است.

برخی منابع میدانی در سوریه یکشنبه شب اعلام کردند که حمله راکتی به پایگاه نیروهای آمریکایی در اطراف چاه نفتی العمر در دیرالزور واقع در شرق سوریه باعث وقوع انفجارهایی شده است.

همزمان روزنامه الوطن سوریه نیز خبر داد که پایگاه غیر قانونی نظامیان آمریکا در نوار مرزی عراق و سوریه در استان دیرالزور هدف حملات راکتی قرار گرفته است.

الوطن در گزارش خود افزود که در پی این حملات، دود و آتش از این پایگاه به هوا خاسته است و بالگردهای آمریکایی هم پس از این حملات، به شدت در حال پرواز هستند.

همچنین خبرگزاری اسپوتنیک حمله به پایگاه آمریکا در سوریه را تأئید و اعلام کرد که این حملات «شدیدترین» حمله به این پایگاه آمریکایی طی چند ماه گذشته بوده است.