شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#عراق

کشته شدن ۷ تروریست در درگیری شدید حشد شعبی با داعش

کشته شدن ۷ تروریست در درگیری شدید حشد شعبی با داعش

یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که در درگیری شدید نیروهای حشد شعبی با تروریست های داعش در موصل، ۷ تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری شبکه دجله، یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که در درگیری نیروهای حشد شعبی با تروریست های داعش در منطقه «جزیرة الحضر» واقع در جنوب موصل ۷ تروریست به هلاکت رسیدند که سه نفر از آنها انتحاری بودند و چهار نفر دیگر هم با گلوله از پای درآمدند.

بر اساس این گزارش، درگیری ها بین لشکر ۴۴ حشد شعبی و عناصر داعش بوده است، تروریست ها در یک خانه در جنوب جزیره الحضر محاصره شده بودند.

منبع امنیتی مذکور اعلام کرد که دو نفر از نیروهای حشد شعبی نیز در این درگیری ها به شهادت رسیدند و پنج نفر دیگر هم از این نیروها زخمی شده‌اند.

منبع مذکور تأکید کرد که تجهیزات امنیتی و نظامی، وارد این منطقه شده است و درگیری ها همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که پیش از این احمد التمیمی از رهبران نیروهای حشد شعبی عراق روز یکشنبه تاکید کرد که این نیروها ۵ ضربه مهم به گروه تروریستی داعش در ایام اربعین حسینی (ع) در استان دیالی وارد کردند.

وی با تاکید بر اینکه عناصر تروریستی داعش در جریان مراسم اربعین نتوانستند هیچ اقدامی انجام دهند، گفت که استان دیالی یکی از استانهای مهم در طرح امنیتی ایام زیارتی اربعین در سطح کشور عراق بود؛ چرا که بیش از ۲۲۰ هزار زائر از کشورهای مختلف از جمله ایران، افغانستان و آذربایجان از گذرگاه «المنذریه» عبور کردند.