شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اربعین#رئیس جمهور#مراسم اربعین

رئیسی: ویژگی‌های منحصر بفرد مراسم اربعین امسال برای مردم تبیین شود

رئیسی: ویژگی‌های منحصر بفرد مراسم اربعین امسال برای مردم تبیین شود

رئیس جمهور با اشاره به دستاوردهای اقتصادی اجلاس اخیر شانگهای گفت: عملیاتی شدن توافقات خوبی که در این سفر بدست آمد، نیازمند پیگیری مجدانه دستگاههای مسئول بویژه کمیسیون‌های مشترک تشکیل شده با کشورهای طرف توافق است.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیات دولت با اشاره به شکوه مراسم اربعین امسال از دستگاه‌های مسئول خواست ویژگی های منحصر بفرد مراسم امسال و حجم تلاشهای انجام شده را برای مردم تبیین کنند.

رئیس جمهور افزود: مردم و دولت عراق در حد بضاعتشان همکاری و همیاری خیلی خوبی در برگزاری مراسم اربعین امسال داشتند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت مدیریت هوشمند بازار ارز و بورس تاکید کرد و گفت: تثبیت این بازارها، آرامش بخشی به زندگی مردم را در پی خواهد داشت.

رئیسی در جلسه امروز اشاره‌ای هم به دستاوردهای اقتصادی اجلاس اخیر شانگهای داشت و گفت: عملیاتی شدن توافقات خوبی که در این سفر بدست آمد، نیازمند پیگیری مجدانه دستگاههای مسئول بویژه کمیسیون‌های مشترک تشکیل شده با کشورهای طرف توافق است.

رئیس جمهور همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره استاد محمدحسین شهریار، شاعر نامدار ایرانی و نیز روز شعر و ادب فارسی، بر لزوم تقویت ارتباطات و تعامل با کشورهایی که با ایران دارای اشترکات تاریخی، فرهنگی و تمدنی هستند، تأکید کرد.

انتهای پیام/