شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#عابر پیاده

مرگ عابر پیاده در تصادف بزرگراه صدر

مرگ عابر پیاده در تصادف بزرگراه صدر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف منجر به فوت سواری متواری با عابر پیاده در محدوده بزرگراه صدر به غرب دستواره در ساعت ۰۳:۰۵ بامداد امروز و تشدید مجازات برای راننده متواری این حادثه خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر گفت: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۰۳:۰۵ صبح امروز و در مسیر بزرگراه بزرگراه صدر به غرب دستواره، یکدستگاه سواری متواری به شدت با عابر پیاده برخورد می‌نماید.

وی افزود: پس از این حادثه متاُسفانه عابر پیاده حدودا ۳۰ ساله که قصد عبور از این محدوده را داشته بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت و راننده پس از دیدن این صحنه از محل حادثه متواری میگردد که بلافاصله پس از این حادثه تیم‌های پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص مجازات فرار از صحنه حادثه ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت: هر گاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ توصیه نمود: در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی و جرحی و خدای ناکرده فوتی در سطح معابر ضمن حفظ خونسردی خود ابتدا و قبل از هرگونه اقدامی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نموده و پلیس را در جریان تصادف قرار دهند.