شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#ترکیب احتمالی#مقابل#اروگوئه#سنگال

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال

با حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی احتمالا باید شاهد تغییراتی جدی در ترکیب و سیستم باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ درون دروازه تیم ملی علیرضا بیرانوند خواهد ایستاد اما او این‌ بار با توجه به آمادگی حسینی، یک رقیب جدی را کنار خود حس می‌کند.

جلوی بیرانوند خط دفاعی تیم ملی به صورت ۴ نفره، با گمانه‌زنی‌های متعدد شکل خواهد گرفت. کی‌روش با دعوت تعداد زیادی از بازیکنانی که در لیست اسکوچیچ حضور داشتند نشان داد احتمالا در قدم اول ریسک نمی‌کند. در سمت راست احتمالا رضاییان، مدافع مورد علاقه کی‌روش جانشین محرمی می‌شود و در سمت چپ هم نورافکن قرار خواهد گرفت. در قلب خط دفاعی زوج خلیل‌زاده و کنعانی تجربه و هماهنگی زیادی پیدا کرده‌اند اما با توجه به عدم آمادگی خلیل‌زاده احتمالا حضور حسینی به جای او وجود دارد. رشد پورعلیگنجی پس از بازگشت به لیگ ایران هم احتمالا کی‌روش را برای انتخاب مدافعان اصلی دچار چالش خواهد کرد.

کی‌روش در سال‌های گذشته همواره از دو هافبک وسط استفاده کرده و سیستم تیمش را ۴۲۳۱ یا بعضا ۴۳۳ قرار داده که به نظر می‌رسد او در شرایط فعلی از ۴۲۳۱ استفاده کند. با توجه به عدم حضور نوراللهی در اردو و مشاهده لیست بازیکنان دعوت شده احتمالا باز هم شاهد زوج عزت‌اللهی و ابراهیمی در میانه میدان تیم ملی خواهیم بود. احتمال حضور سرلک به دلیل آمادگی و حاج ‌صفی بخاطر تجربه بالا هم وجود دارد. برای پست جلوی این دو نفر در حال حاضر تنها سامان قدوس در تیم ملی حضور دار مگر آن‌که تیم ملی بخواهد با ۳ هافبک وسط (بدون هافبک پشت مهاجم در سیستم ۴۲۳۱) به میدان برود یا تغییر پست و حضور یکی از مهاجمان در این بخش را شاهد باشیم.

در خط حمله تکلیف کاملا مشخص است. طارمی و جهانبخش در چپ و راست قرار می‌گیرند و سردار آزمون در نوک پیکان خط حمله. در این بخش ترابی و قلی‌زاده هم شانس حضور در ترکیب را دارند اما با توجه به آمادگی بالای نفرات نام‌برده شده می‌توان گفت از حالا تکلیف بخش هجومی تیم مشخص است.

تمام این صحبت‌ها البته بر حسب بررسی تجربیات پیشین کی‌روش و سبک بازی تیم‌ او مطرح شده. اینکه او تصمیم دارد فقط از یاران باتجربه پیشین استفاده کند یا تغییراتی در زمین بوجود آورد هنوز مشخص نیست و در نهایت همه باید در انتظار ترکیب اصلی و تفکرات او در بازی‌های دوستانه پیش رو باشند زیرا لیست فعلی تیم ملی به احتمال زیاد همان لیست نهایی برای جام جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/