شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش#مسکونی#مجتمع#بجنورد

شهروند بجنوردی جان ۲ کودک گرفتار در آتش را نجات داد

شهروند بجنوردی جان ۲ کودک گرفتار در آتش را نجات داد

بجنورد- مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: یک شهروند وظیفه شناس بجنوردی ۲ کودک ۴ و ۸ ساله که در طبقه چهارم مجتمع مسکونی گرفتار آتش شده بودند را نجات داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آتش نشانی خراسان شمالی، مهدی صحراگرد اظهار کرد: در جریان یک فقره آتش سوزی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی واقع در گلستان شهر بجنورد که منجر به حبس شدگی دو کودک تنها شده بود، با اقدام به موقع شهروند وظیفه شناس هر دو کودک نجات پیدا کردند.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: با دریافت خبر آتش سوزی در گلستان شهر بجنورد، امدادگران از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه شتافته و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

وی افزود: سر و صدای کودکان تنها در منزل که درب روی آنها قفل شده بود، باعث شد تا شهروند وظیفه شناس بجنوردی، قبل از رسیدن آتش نشانان، درب را از قسمتی شکسته و کودکان ۸ و ۴ ساله را از شکاف ایجاد شده خارج کند.

صحراگرد بیان داشت: آتش نشانان با ورود به محل حادثه کار لکه گیری آتش را که از قسمت آشپزخانه شروع شده بود، آغاز و با تخلیه دود و ارائه توصیه‌های ایمنی و تهیه گزارش به کار خود پایان دادند.

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد، ضمن تقدیر از عکس العمل به موقع این شهروند وظیفه شناس، از تمام شهروندان درخواست کرد تا هیچ وقت کودکان خود را در منزل تنها نگذارند.