شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#اینترنت

توضیح نماینده سقز درباره درگیری در مراسم تشییع مهسا امینی/ اینترنت در سقز قطع است؟

بهزاد رحیمی نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، درباره وضعیت شهر بعد از تشییع مهسا امینی توضیحاتی داد و گفت: فقط یک نفر در بیمارستان بستری است.

توضیح نماینده سقز درباره درگیری در مراسم تشییع مهسا امینی/ اینترنت در سقز قطع است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به تشریح وضعیت شهر سقز در زمان تشییع مهسا امینی پرداخت و گفت که در حال حاضر اوضاع شهر سقز عادی و آرام است منتها اینترنت تلفن همراه قطع است که تا ساعاتی دیگر وصل می‌شود.

بهزاد رحیمی با اشاره به وضعیت شهر سقز بعد از تشییع مهسا امینی گفت: ما از همان ساعات اولیه که پیکر مهسا امینی از تهران منتقل شد، در کنار خانواده‌اش بودیم، به پیشوازش رفته و مشایعت کردیم. در مراسم خاکسپاری هم حضور داشتیم خانواده مهسا امینی خیلی ناراحت بودند، اما همراهی کردند.

وی در واکنش به انتشار اخبار و تصاویری از درگیری در مراسم تشییع مهسا امینی گفت: حواشی روز گذشته در مراسم تشییع به خاطر ازدحام جمعیت بود؛ برخی هم می‌خواستند از این قضیه بهره‌برداری کنند برای یکی دو ساعت اتفاقاتی به وجود آمد، اما بعد از آن اوضاع کاملا کنترل و آرام شد الان شهر در حالت عادی است و بعد از آن هم اتفاق خاصی پیش نیامده است.

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر به جز یک مورد که آسیب جزیی دیده بود و در بیمارستان است، کسی مشکلی ندارد.

اعتصاب عمومی در سقز صحت دارد؟

رحیمی در واکنش به انتشار اخباری درباره اعتصاب عمومی در سقز گفت: خبری نیست؛ اوضاع آرام و شهر عادی است؛ خانواده مهسا امینی از این قضایا حمایت نمی‌کنند؛ انتظار آن‌ها اعمال قانون است؛ پیام دادند که با کسانی که این وضعیت را به وجود می‌آورند همراه نیستند؛ چون نیات آن‌ها همراهی و همدردی با این خانواده نیست.

وی افزود: انتظار خانواده مهسا امینی روشن‌شدن ابعاد قضیه است؛ درست است که دخترشان بر نمی‌گردد، اما می‌خواهند اگر در این قضیه برخورد خشنی صورت گرفته مشخص شود؛ همچنین روشن شود که چه کسانی مقصر بودند. آن‌ها حق‌خواهی می‌خواهند تا دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.

رحیمی درباره این‌که اینترنت در سقز قطع است، اظهار کرد: اینترنت تلفن همراه قطع است، اما اینترنت خانگی وصل است، اما قرار است تا ساعاتی دیگر اینترنت موبایل هم وصل شود.

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی درباره این‌که آیا در مراسم تشییع حضور داشت، گفت: بنده در مراسم تشییع تا زمان خواندن نماز میت حضور داشتم و بعد برای مراسم دیگری رفتیم. بعد از ظهر هم به همراه استاندار و معاون سیاسی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس و همه مسئولان استانی در مراسم مسجد حضور داشتیم و بعد هم به خانه مرحوم مهسا امینی رفته و از خانواده‌شان دلجویی کردیم؛ امروز هم در مراسم‌شان حضور پیدا خواهیم کرد.