شهر خبر

بنی تمیم: کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی باید تقویت شود/ در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان توقع علاقمندان را بر آورده نکردیم

بنی تمیم: کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی باید تقویت شود/ در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان توقع علاقمندان را بر آورده نکردیم

عضو اسبق تیم‌ملی کشتی فرنگی گفت : مدالهایی که در مسابقات کشتی فرنگی جهان کسب کردیم، چون از جنس طلا نبود توقع مردم و علاقه‌مندان به کشتی را نتوانستیم بر آورده کنیم.

حمید بنی تمیم، عضو اسبق تیم‌ملی کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: در 9 وزن انتخابی برگزار نشد و این مهم یکی از مواردی است که مورد انتقاد خیلی از کارشناسان این حوزه قرار گرفتو بنده به عنوان یک علاقمند به کشتی و کسی که سالها در این رشته روی تشک رفته اعتقاد دارم که دیگر زمان آن رسیده که انتخابی برگزار شود و سلیقه‌ای تیم ملی را به مسابقات اعزام نکنیم.

وی افزود: با توجه به احترامی که برای کادر تیم ملی قائل هستم و زحماتی که برای تیم ملی کشیدند کسب این نتیجه در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان  عملکردی  نبود که مورد رضایت علاقمندان به این رشته باشد.

 حمید بنی تمیم با انتقاد به کوچینگ و آنالیز کادرفنی اظهار داشت: نداشتن استراتژی، کوچینگ  و آنالیز نادرست از رقبا موجب شد که شناخت کافی از رقبا و حریفان نداشته باشیم و نتوانیم در میدان مسابقه آنطور که می بایست مقابل رقبا به میدان رویم.

عضو اسبق تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه در کادر فنی باید از افراد متخصص استفاده شود تصریح کرد:  فدراسیون کشتی و شخص آقای بنا و کادر فنی باید تقویت شود و از افراد متخصص‌تر استفاده می شد.

انتهای پیام