شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تاتنهام#انگلیس#لیگ برتر

لیگ برتر انگلیس؛

جشنواره گل تاتنهام با درخشش ستاره آسیایی

جشنواره گل تاتنهام با درخشش ستاره آسیایی

قهرمان اسبق لیگ برتر انگلیس با شکست برابر تاتنهام به قعر جدول این کشور سقوط کرد.

به گزارش مشرق، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از وقفه یک هفته ای از روز گذشته از سر گرفته شد که در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال تاتنهام در دیداری خانگی برابر لستر سیتی به میدان رفت که در پایان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ میزبانش را درهم بکوبد.

این در حالی بود که ابتدا لستر توسط یوری تیلمانس هافبک بلژیکی از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما دو دقیقه بعد هری کین کاپیتان تاتنهام بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۱ نیز اریک دایر گل برتری سفیدپوشان لندنی را زد اما جیمز مدیسون در دقیقه ۴۱ بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه مربیان اما تاتنهام چهره خشمگین خود را نشان داد و ابتدا در دقیقه دوم نیمه دوم توسط بنتانکور هافبک اروگوئه ای دروازه میهمان را باز کرد اما این پایان کار نبود و سون ستاره کره ای سفیدپوشان لندنی ۳بار در دقایق ۷۴،۸۴ و ۸۶ دروازه لستر را باز کرد تا این تیم شکست سنگینی را متحمل شود.

شاگردان کونته با این نتیجه ۱۷ امتیازی شدند و شانه به شانه منچسترسیتی صدرنشین قرارگرفتند. لستر هم با تنها یک امتیاز قعر نشین است تا قهرمان اسبق لیگ برتر انگلیس حال و روز خوشی را نداشته باشد.

در دیگر دیدار مهم امروز نیوکاسل با نتیجه یک بر یک مقابل بورنموث متوقف شد.