شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جام جهانی#انگلیسی#ملی‌پوش

حریف ایران در جام جهانی یک هافبک از دست داد

حریف ایران در جام جهانی یک هافبک از دست داد

ورزش سه نوشت: کالوین فیلیپس، ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی، در جریان دیدار امروز تیمش مقابل ولوز مصدوم شد و ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

درحالیکه تیم ملی انگلیس از نزدیک به دو ماه دیگر در جام جهانی قطر به میدان می‌رود و یکی از بازی‌های حساس مرحله گروهی را مقابل تیم ملی کشورمان برگزار خواهد کرد امروز سرمربی سه‌شیرها خبر بدی دریافت کرد؛ مصدومیت کالوین فیلیپس یکی از بازیکنانی که او اخیرا به تیم ملی دعوت کرده بود.

فیلیپس که امروز به عنوان هافبک برای منچسترسیتی در بازی مقابل ولوز به میدان رفته بود از ناحیه شانه با آسیب‌دیدگی شدید مواجه شد.

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند فیلیپس دو بازی انگلیس در لیگ ملتهای یوفا مقابل آلمان و ایتالیا را قطعا از دست داده است و حتی این احتمال وجود دارد که در جام جهانی هم نتواند به میدان برود.

حالا سرنوشت فیلیپس در جام جهانی به تصمیم منچسترسیتی وابسته است. در صورتی که باشگاه به این نتیجه برسد که هافبک انگلیسی‌اش باید شانه خود را به تیغ جراحی بسپارد او مسلما جام جهانی را از دست خواهد داد.

تابستان گذشته که تیم ملی انگلیس به فینال جام ملتهای اروپا رسید فیلیپس در ترکیب سه‌شیرها درخشید و یکی از بازیکنان مهم گرت ساوت‌گیت بود. او در فصل جاری یک بار دیگر هم از ناحیه شانه دچار مشکل شده بود.

منچسترسیتی این هافبک انگلیسی را با پرداخت 42 میلیون پوند از لیدز به خدمت گرفت اما او در دوران حضور در این باشگاه با سه مصدومیت مواجه شده است. رودری که ملی‌پوش اسپانیایی است در غیاب فیلیپس در فصل جاری در پست او برای سیتی به میدان رفته بود و این هافبک انگلیسی در بازگشت به میدان بار دیگر با مصدومیت مواجه شد.