شهر خبر
گوناگون

سحر دولتشاهی | واکنش سحر دولتشاهی | واکنش سحر دولت شاهی به فوت مهسا امینی

واکنش حیرت انگیز سحر دولتشاهی به مرگ مهسا امینی

سحر دولتشاهی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است. سحر دولتشاهی در تاریخ 16 مهر 1358 در تهران متولد شده است. وی همسر سابق آقای رامبد جوان کارگردان مطرح کشورمان بوده

واکنش حیرت انگیز سحر دولتشاهی به مرگ مهسا امینی

سحر دولتشاهی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است. سحر دولتشاهی در تاریخ 16 مهر 1358 در تهران متولد شده است. وی همسر سابق آقای رامبد جوان کارگردان مطرح کشورمان بوده. سحر دولتشاهی فارغ التحصیل ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. سحر دولتشاهی با انتشار یک استوری در مورد کنسرت همایون شجریان از او حمایت کرد.

واکنش حیرت انگیز سحر دولتشاهی به مرگ مهسا امینی

مهسا امینی دختر جوان ۲۲ ساله سنندجی که سه روز قبل برای “هدایت” و ” آموزش” با ون گشت ارشاد به بازداشتگاه خیابان وزرا برده شده بود روز گذشته روی تخت بیمارستان کسری در حالی که دو روز از به کما رفتن او می گذشت، از دنیا رفت.

سحر دولتشاهی

زمان برگزاری کنسرت همایون شجریان در کانادا به دلیل آماده نشدن ویزای تعدادی از اعضای ارکستر سیاوش به ژانویه تغییر کرد.

سحر دولتشاهی اخیرا در محافل مختلف در کنار همایون شجریان دیده می‌شود.

سحر دولتشاهی

سحر دولـتشاهی اخیــرا در یک ایونت سیــنمایــی شرکت کرده و کیفی که به دست گرفته است از برند دیور بوده و بیــش از ۳ هــ‌زار و ۲۵۰ دلـ‌ـار قیــ‌مت دارد.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

نام: سحر

نام خانوادگی: دولتشاهی

تحصیلات: کارشناسی ادبیات نمایشی، کارشناسی مترجمی زبان فرانسه

شروع فعالیت: 1380 تا اکنون

همسر: رامبد جوان 1393-1387

سحر دولتشاهیwAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

سحر دولتشاهی و نحوه ورود به بازیگری

فعالیت خود را از اوخره دهه 70 با تئاترهای دانشجویی کارش را شروع کرد.شروع حرفه ای در تئاتر هم در سال 79 و 80 بود که از همین عرصه به فیلم فرزند صبح در سال 1383 معرفی شد و اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد، سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال 1386 نیز وارد قاب تلویزیون شد.

 رامبد جوان در سال 1388 با نقش ادم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود که البته بازی در تئاتر موقعیت های خوبی پیش روی او گذاشت و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و همچنین حضور در صحنه تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.

 

منبع: اقتصاد شما