شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رانندگان#انگلیس#اعتصاب#رانندگان#بخش#ریلی#انگیس

اعتصاب رانندگان بخش ریلی انگیس

اعتصاب رانندگان بخش ریلی انگیس

اعتصاب رانندگان بخش ریلی انگلیس بار دیگر در اوایل ماه اکتبر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، اعتصاب بخش ریلی انگلیس، که پس از اعلام مرگ ملکه این کشور لغو شده بود، بار دیگر از سر گرفته می شود.

روزنامه انگلیسی گاردین گزارش داد که اتحادیه رانندگان قطار به اپراتورهای راه‌آهن اعلام کرده است که قصد دارد از اعضای خود بخواهد در روزهای اول و پنجم اکتبر دست به اعتصاب دوباره بزنند. اعتصاب برنامه ریزی شده رانندگان قطار در ۱۵ و ۱۷ سپتامبر پس از اعلام مرگ ملکه لغو شد.

اتحادیه رانندگان قطار برگزاری اعتصاب در سراسر کشور انگلیس را به دلیل اختلاف طولانی مدت بر سر حقوق و شرایط کار کارکنان این بخش پیگیری می کند. برگزاری اعتصاب کارکنان ریلی انگلیس همزمان با کنفرانس حزب محافظه کار در بیرمنگام، که اولین کنفرانس لیز تراس به عنوان رهبر جدید حزب محافظه کار در روزهای ۲ تا ۵ اکتبر ،احتمالا منجر به اختلال گسترده در شبکه حمل و نقل ریلی انگلیس خواهد شد.

شرکت‌های بهره‌بردار قطاری که تحت تأثیر اعتصاب آتی رانندگان شبکه ریلی انگلیس قرار خواهند گرفت عبارتند از: آوانتی ساحل غربی، کراس کانتری، راه‌آهن بزرگ غربی، قطار هال، LNER، ترانس پنین اکسپرس، قطارهای زمینی لندن، قطارهای میدلندز شمالی، جنوب شرقی و غربی.

در ماههای گذشته انگلیس بارها شاهد اعتصاب کارکنان بخش های مختلف حمل و نقلی خود به دلیل نارضایتی از دستمزد و حقوق بوده است.