شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##دشمن#تلاش#کند#فرزند#خارج‌نشین#مسئول#تبدیل#جاسوس#کند
دشمن تلاش می کند تا فرزند خارج‌نشین یک مسئول را تبدیل به جاسوس کند

قاضی پور، نماینده ارومیه در مجلس دهم:

دشمن تلاش می کند تا فرزند خارج‌نشین یک مسئول را تبدیل به جاسوس کند

خدا نادرشاه را بیامرزد که ترک ها را به خوبی سرکوب کرد

یک نماینده سابق مجلس می گوید: دشمن تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا فرزند خارج‌نشین یک مسؤول را در تور اطلاعاتی خود بیاندازد و او را خواسته و یا ناخواسته تبدیل به یک جاسوس و یا عامل ضد کشورش کند.

اعتمادآنلاین|

مسئله خروج فرزندان مسئولان در چند سال اخیر دستمایه برخوردهای حزبی و سیاسی شده است و شاهد واکنش‌های متناقضی از طرف سیاسیون بوده‌ایم. عده‌ای از مسئولان که در دولت‌های قبل به این مسئله نقد داشته‌اند درباره نمونه‌های آن در این دولت سکوت کرده‌اند.

آخرین خبر جنجالی که دنباله زیادی هم داشت مربوط به پسر معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور انسیه خزعلی می‌شد. در این مورد قاضی‌پورفعال سیاسی اصولگرا معتقد است: شعار آقای رئیسی که اگر فرزند یک مسؤول از ایران رفته، باید فرد از دولت برود، باید درباره این دست از مسؤولان اعمال و ایشان عزل شوند تا یک درس عبرت برای سایرین گردد.

نادر قاضی‌پور نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقامت فرزندان مسؤولان در خارج از کشور، گفت: اگر حضور فرزندان مسؤولان در خارج امر ناپسندی است، پس باید این موضوع برای تمامی افراد لحاظ شود و آن را نباید مختص به یک گروه و یا جریان سیاسی خاص دانست.

به گزارش دیده بان ایران، بخش هایی از گفت و گوی قاضی پور را در ادامه می خوانید:

*دشمن تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا فرزند خارج‌نشین یک مسؤول را در تور اطلاعاتی خود بیاندازد و او را خواسته و یا ناخواسته تبدیل به یک جاسوس و یا عامل ضد کشورش کند.

*بنده مدتی قبل با تعدادی از جوانان ایرانی مشغول به تحصیل در ترکیه مواجه شدم و با بررسی سوالات پایان نامه‌های ایشان متوجه موضوعات بسیار مهمی شدم. فردی که در کشور ترکیه به این جوانان موضوع پایان نامه داده بود با زیرکی کامل تلاش کرده بود یک جامعه اطلاعاتی وسیع از داخل ایران اخذ کند تا از طریق آن اهداف جاسوسی خود را به پیش ببرد.

*اگر خوشبینانه به ترکیه نگاه کنیم باید بگوییم که آنها رقیب جدی جمهوری اسلامی ایران هستند، اما به نظر من ترکیه دشمن دیرینه و سرسخت ایران است. قاضی‌پور گفت: از زمان جنگ چالدران تا امروز ترکیه‌ای ها رقیب و دشمن ما هستند. خدا نادرشاه را بیامرزد که آنها را به خوبی سرکوب کرد.