شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آسیب

کانون از مدیریت‌های نادرست آسیب دیده است

کانون از مدیریت‌های نادرست آسیب دیده است

بیوک ملکی معتقد است بیشتر نگرانی‌ها مربوط به مدیریت است. این دلواپسی‌ها تنها مختص واگذاری کانون به نهاد کتابخانه عمومی نیست. نگرانی از نحوه مدیریت است چون کانون از مدیریت‌های نادرست آسیب دیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبر واگذاری کتابخانه‌های کانون و پرورشی فکری کودکان و نوجوانان به نهاد کتابخانه‌های کانون پرورش فکری به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بنا به درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای واگذاری گرچه به توضیحات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه شد. اما این توضیحات اهالی هنر را قانع نکرد. بیوک ملکی از نویسنده و شاعر کودک و نوجوان پیشکسوت است. او سالهای سال برای کودکان و نوجوانان کار کرده، سردبیر سروش نوجوان بوده است و کتابهای زیادی منتشر کرده است. او از جمله هنرمندانی است در سابقه هنری خود مدیریت کانون پرورش فکری و کودکان را تجربه کرده است.

این شاعر درباره نگاه مردم به نهادهایی که اسم دولت را با خود دارد گفت: «مردم از نهادی که اسم دولت به دنبال آن بیاید گریزان‌اند و علت آن را مسئولان دولتی باید بررسی کنند؛ اگر کانون این‌چنین نیست به دلیل عملکرد خوب آن است. نوع برخورد با کودک و نوجوان باعث شد تا مردم نسبت به کانون حس خوب داشته باشند. برخورد مناسب مربیان، رفتار تخصصی و سخت‌کوشی فعالین کانون و احساس تعلق کودک و نوجوان به آن، جنبه ملی بودن «کانون پرورش فکری» را برجسته ساخته است.»

متن کامل این گفت‌وگو را در خبرآنلاین بخوانید.

55245