شهر خبر

«عصرانه با کتاب» میزبان فاطمه کنعانی

«عصرانه با کتاب» میزبان فاطمه کنعانی

همزمان با روز شعر و ادب پارسی، ویژه برنامه «عصرانه با کتاب» میزبان فاطمه کنعانی نویسنده کتاب «هبوط تلخ» است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ 27 شهریورماه مصادف با روز بزرگداشت استاد شهریار است که به عنوان روز «شعر و ادب پارسی» نامگذاری شده است. همزمان با این مناسبت مهم در تقویم کشورمان، ویژه برنامه دورهمی کتاب با عنوان «عصرانه با کتاب» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 و در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی برگزار می‌شود. 

در این جلسه از «عصرانه با کتاب» که با حضور کتاب‌ دوستان و اهالی ادب برگزار می‌شود، محفل دورهمی برای دیدار با «فاطمه کنعانی» از نویسندگان کشور برقرار خواهد بود. در این جلسه، کنعانی تجربیات خود در حوزه نویسندگی را به اشتراک گذاشته و بخشی از کتاب‌های خود را می‌خواند. هم‌چنین حاضران در جلسه می‌توانند سوالات خود را از این بانوی نویسنده بپرسند. 

فاطمه کنهانی فارغ التحصیل کارشناسی زبان و ادبیات فارسی است و  دو کتاب چاپ شده به نام‌های «توان زیستن» و «هبوط تلخ» دارد. وی هم‌چنین ویراستار فصلنامه «هم افزا» و «توان یاب» نیز هست. 

فاطمه کنعانی

بر اساس این گزارش، ویژه برنامه «عصرانه با کتاب» روز یکشنبه 27 شهریورماه از ساعت 17 در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی واقع در خیابان جانبازان غربی، خیابان شهید حیدری (لشگر)، روبروی پارک آتشنشان (کوثر سابق) برگزار می‌شود. ورود برای عموم مخاطبان بلامانع است. 

انتهای پیام