شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#همدان#فوتی#مصدوم#حادثه#ترافیکی#محور#قدیم#ساوه-

رئیس فوریت‌های پزشکی ساوه اعلام کرد؛

۶ فوتی و یک مصدوم در ۲ حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه- همدان

۶ فوتی و یک مصدوم در ۲ حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه- همدان

ساوه - رئیس فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ۲ حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه- همدان شش فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام صیدی اظهار کرد: امروز ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۱ در ساعت ۱۱:۱۱ واحد ارتباطات و هدایت عملیات این مرکز گزارش یک مورد حادثه ترافیکی برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی پژو و مزدا وانت را در محور قدیم ساوه همدان ۱۵ کیلومتری غرق آباد دریافت کرد.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی اورژانس غرق آباد اعزام شد ولی متأسفانه به علت نوع مکانیسم حادثه که منجر آتش سوزی مزدا وانت نیز شده بود و شدت جراحات وارده پنج سرنشین خودروها در این حادثه در دم فوت شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: حادثه دیگری نیز صبح امروز در ساعت ۰۸:۳۰ در همین محور روبروی قشلاق روی داد، این حادثه واژگونی پیکان وانت بود که یک تن مصدوم و متأسفانه یک فوتی به علت شدت جراحات وارده بجا گذاشت، تیم عملیاتی اورژانس شهری شماره ۵ ساوه تنها مصدوم این حادثه را بعد از انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کرد.

صیدی تصریح کرد: به علت تعطیلات پیش رو و همچنین بازگشت زائران اربعین حسینی محورهای مواصلاتی ساوه همدان ترافیک دارند و در روزهای گذشته چندین فقره حادثه ترافیکی با مصدومان زیاد روی داده است.

وی عنوان کرد: از هم وطنان عزیز خواستاریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی از وقوع این حوادث تلخ پیشگیری کنند.