شهرخبر

اختصاص قطار فوق‌العاده خرمشهر-مشهد برای بازگشت زائران اربعین

اختصاص قطار فوق‌العاده خرمشهر-مشهد برای بازگشت زائران اربعین

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از اختصاص ۳ رام قطار فوق‌العاده خرمشهر-مشهد برای بازگشت زائران اربعین حسینی طی فردا شنبه ۲۶ شهریور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، راه ‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد:‌ همزمان با برگزاری مراسم اربعین و با هدف پاسخگویی مناسب به افزایش تقاضا برای بازگشت زائران حسینی از عراق، علاوه بر قطارهای فوق‌العاده قبلی از فردا شنبه سه رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر – مشهد اختصاص خواهد داد.

این قطار‌های فوق‌العاده به منظور افزایش سهولت و تسریع در جابجایی عزاداران حسینی پیش‌بینی شده و علاوه بر پیش‌بینی‌های است که از قبل برای قطار‌های فوق العاه در مسیر خرمشهر – تهران انجام شده بود.

ساعت حرکت این قطار فوق‌العاده از خرمشهر همه روزه ساعت 19:45 و برای بازه زمانی 26 تا 30 شهریور خواهد بود. فروش بلیت این قطار‌های فوق‌العاده از ساعت 15 امروز به‌صورت اینترنتی و مراکز مجاز فروش انجام می‌شود.

پیش از این، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران،یک رام ریل باس نیز به صورت شبانه روزی و رایگان برای جا به جایی زائران از مرز شلمچه تا خرمشهر در نظر گرفته بود تا زائران را از مرز به خرمشهر منتقل کند.

انتهای پیام/