در سامانه کدال در پایان هفته اخیر نمادهای غبهنوش و توسن و فمراد به دلیل استناد به ماده 16 مکرر / 12 مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات متوقف شدند. 

همچنین نماد غاذر پاسخی به سازمان بورس در مورد لزوم برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی نداده است و همچنان سازمان بورس پیگیر این موضوع است تا این که این نماد بالاخره از اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در سامانه کدال خبر داده و سهامداران و عموم مردم را به مطالعه فایل های بارگزاری شده در سامانه کدال دعوت کرده است.

شرکت شوکوپارس با  نماد غشوکو از زمان قطعی افتتاح خط تولید محصول جدیدش خبر داده است. این خط تولید جدید مربوط به خط تولید آبمیوه است و شرکت برآورده کرده است حدود 7 میلیارد و 520 میلیون تومان به درآمد شرکت اضافه شود.

اما نماد فزر به دلیل ایجاد مانع در عملیات معدنکاری از سوی عده ای تمامی فعالیت‌های خودش را متوقف کرده و دلیل آن را هم حفظ سلامت جانی و مالی کارگران به همراه حفظ اموال شرکت دانسته است.

نماد فسبزوار هم از تغییرات سهامداران عمده‌اش خبر داد و نماد وسبحان هم توضیحاتی در خصوص صورت‌های مالی روی سامانه کدال منتشر کرده است.

در خصوص شرکت‌هایی که سهامداران را به مجمع دعوت کردند می‌توانیم به نماد های خاور و مارون اشاره کنیم. همچنین بگیلا و کدما هم اطلاعیه زمان بندی پرداخت سود تقسیمی خود را در سامانه کدال بارگذاری کردند.

بابت افزایش سرمایه هم نمادهای کفرا ، مداران ، دسبحا و نماد ولبهمن اطلاعیه های جداگانه‌ای را در سامانه کدال منتشر کرده‌اند.


همچنین بخوانید؛ 

افزایش نرخ شرکت‌های نیروگاهی