شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##آنچه#خریداران#طلا#باید#منتظرش#باشند!

آنچه خریداران طلا باید منتظرش باشند!

آنچه خریداران طلا باید منتظرش باشند!

در بحبوحه‌ی اضطراب سرمایه‌گذاران در مورد افزایش نرخ بهره، قیمت طلا امروز برای سومین روز متوالی به حرکت در روند نزولی ادامه داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، وب‌سایت «اف‌ایکس‌استریت» با نگاهی به رویدادهای روز و در بررسی تغییرات قیمت فلزات گرانبها نوشت: قیمت طلا این پنج‌شنبه برای سومین روز متوالی، روند نزولی خود را ادامه می‌دهد و نزدیک به پایین‌ترین نقطه در بیش از یک هفته گذشته و زیر آستانه 1700 دلار است. خرس‌ها در بحبوحه‌ی افزایش تقاضا برای دلار آمریکا در سراسر جهان خود را آماده می‌کنند، زیرا گاوهای دلار آمریکا پس از یک تثبیت صعودی کوتاه که در روز چهارشنبه مشاهده شد، دوباره فاتحانه بازگشتند.

در این بین، افزایش مجدد بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده در مواجهه با انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره، از دلار حمایت می‌کند و در عین حال بر وزن و اهمیت طلای بدون بازده می‌افزاید. علیرغم کاهش شرط‌بندی برای افزایش 100 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر، بازارها برای افزایش 75 واحدی در ثانیه آماده شده‌اند که این امر، سرمایه‌گذاران را مضطرب نگه می‌دارد. در این راستا، انتظارات برای نرخ‌های بالاتر به مدت طولانی‌تر، بررسی بهبود سهام جهانی را می‌طلبد، حتی اگر چین اقدامات حمایتی بیشتری را برای بازگرداندن بهبود اقتصادی به مسیر خود اعلام کند. شورای دولتی چین خاطرنشان کرد که بانک خلق چین (PBOC) 200 میلیارد یوان وام برای سرمایه‌گذاری ارائه خواهد کرد

بازارها در حال حاضر برای خرده‌فروشی ایالات متحده و مطالبات هفتگی بیکاری آماده می‌شوند، زیرا باور بر این است که پیامدهای ناشی از تورم داغ‌تر، می‌تواند بیشتر و تاثیرگذارتر باشد. به نظر می‌رسد هزینه‌های مصرف‌کننده ایالات متحده در ماه اوت رکود داشته است. بعید است که داده‌ها تأثیر عمده‌ای بر بازار و احساسات فدرال رزرو داشته باشد، زیرا برای تغییرات قیمت تعدیل نشده است. حال و هوای وال استریت و عملکرد بازار اوراق قرضه تاثیر قوی بر فلز زرد خواهد داشت.

انتهای پیام