شهر خبر

شمسایی بعد از برد تیم ملی فوتسال:

دروازه‌بان تایلند روز خوبی داشت/ به بازیکنانم ایمان دارم

دروازه‌بان تایلند روز خوبی داشت/ به بازیکنانم ایمان دارم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از صعود تیمش به تورنمنت 6 جانبه تایلند، گفت: به بازیکنانم ایمان دارم ولی در کویت (مسابقات قهرمانی آسیا) حق باختن نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر تایلند گفت: دروازبان تیم ملی تایلند روز بسیار خوبی داشت و خیلی توپ گرفت. نیمه اول ۲- صفر بودیم و می‌توانستیم ۴ یا ۵ گل بزنیم اما بازی برگشت.

وی افزود: به بازیکنانم می بالم که هیچوقت پا پس نکشیدند و تا آخرین لحظه جنگیدند. از داور گلایه دارم. دوست داشتم داور کمی بهتر عمل می‌کرد. چند فرصت بود که می‌توانستیم موقعیت خوبی بسازیم اما به خاطر سوت‌های داور، بازی از کنترل ما خارج شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان گفت: سعی می‌کنیم ضعف‌های خودمان را برطرف کنیم. به بازیکنانم ایمان دارم و آماده بازی‌های کویت هستیم. اینجا می‌توانیم ببازیم اما در کویت حق باختن نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی تورنمنت ۶ جانبه تایلند امروز پنجشنبه موفق شد تیم میزبان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهد و فینالیست شود. ایران فردا در دیدار نهایی به مصاف برنده بازی مراکش - فنلاند می‌رود.