شهر خبر

تیم فوتسال ایران با شکست تایلند فینالیست شد

فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر تایلند راهی فینال تورنمنت ۶ جانبه بین قاره ای شد.

به گزارش مشرق، در یکی از دیدارهای نیمه نهایی تورنمنت بین قاره‌ای فوتسال امروز پنجشنبه تیم ملی ایران به مصاف تایلندِ میزبان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

محمدحسین درخشانی (۸)، سعید احمدعباسی (۱۰) و سالار آقاپور (۳۹) برای ایران در این مسابقه گلزنی کردند. شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی سخت راهی فینال شدند و فردا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف برنده بازی مراکش - فنلاند می‌روند.

نیمه نخست؛ گلزنی ایران و بازی پربرخورد

بازی در نیمه نخست این مسابقه پربرخورد و فیزیکی بود. ایران در این نیمه ابتدا توسط درخشانی و روی پاس سالار آقاپور به گل نخست دست یافت. دو دقیقه بعد، این بار نوبت سعید احمدعباسی بود که با دو شوت متوالی، دروازه تایلند را باز کند.

بازی پربرخورد و فیزیکی دو تیم حتی باعث شد تا ایران ۵ خطا شود و یک پنالتی نقطه دوم به تیم میزبان برسد. با این حال سعید مومنی دروازه بان ایران که برای این پنالتی به جای سینا پرکاس درون دروازه قرار گرفته بود، موفق شد ضربه بازیکن تایلند را مهار کند.

کامبک تایلند در نیمه دوم

تایلند در نیمه دوم با حمایت تماشاگرانش به بازی برگشت. این تیم ابتدا در دقیقه ۲۵ روی یک ضربه کاشته و محکم گل نخست را به ثمر رساند. در دقیقه ۲۹، تایلندی‌ها روی یک کار ترکیبی و غفلت بازیکنان ایران توپ را به تور دروازه تیم کشورمان چسباندند تا میزبان امیدوار به تغییر نتیجه و برد بشود.

ایران در ادامه هرچه زد به در بسته خورد و تایلند هم روی ضدحملات دروازه تیم کشورمان را تحت فشار قرار داد. با این حال، یک دقیقه مانده به پایان بازی، این سالار آقاپور بود که گل برتری را برای ایران به ثمر رساند تا تیم کشورمان با برد ۳ بر ۲ فینالیست بشود.

کاپیتان تایلند به بیمارستان اعزام شد

در دقیقه پایانی نیمه نخست، برخورد دست حسین طیبی کاپیتان تیم ملی ایران به صورت «کریستادا» کاپیتان تایلند، باعث آسیب دیدگی شدید او و شکستگی بینی کریستادا شد.

شدت این مصدومیت به حدی بود که کاپیتان تایلند توسط نیروهای امدادی در سالن، به آمبولانس منتقل شد تا برای تکمیل درمان خود به بیمارستان اعزام بشود.

منبع: مهر