شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#نتایج#ارتش#آویو#آمادگی#ورود#جنگ#همه#جانبه#ندارد

نتایج یک نظرسنجی از جامعه صهیونیستی؛

ارتش تل آویو آمادگی ورود به جنگ همه جانبه را ندارد

ارتش تل آویو آمادگی ورود به جنگ همه جانبه را ندارد

نتایج یک نظرسنجی از جامعه صهیونیستی نشان می دهد که یک سوم صهیونیست ها بر این باورند که ارتش تل آویو آمادگی ورود به یک جنگ همه جانبه را ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نتایج یک نظرسنجی از جامعه صهیونیستی نشان می دهد که یک سوم صهیونیست ها بر این باورند که ارتش تل آویو آمادگی ورود به یک جنگ همه جانبه را ندارد.

این نظرسنجی که توسط یک موسسه صهیونیستی انجام شده، نشان می دهد که ۳۲ درصد از صهیونیست ها معتقدند که ارتش رژیم صهیونیستی آماده جنگ همه جانبه در چندین جبهه نیست.

شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به سوالی درباره عملیات شلیک در کرانه باختری خواستار تغییر رویکرد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به فلسطینیان شده اند.

این در حالی است که اخیرا عملیات مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست تشدید یافته است و تحلیلگران و ناظران آن را نشانه وقوع انتفاضه سوم می دانند.

بر همین اساس روز گذشته در درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست، دو مبارز فلسطینی به شهادت رسیدند و یک نظامی صهیونیست نیز به هلاکت رسید.

برخی گزارش ها حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی برای آرام کردن اوضاع در کرانه باختری دست به دامن برخی کشورهای عربی از جمله مصر شده است و مقامات صهیونیست سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین را به کم کاری در زمینه توقف عملیات متهم می کنند.