شهرخبر

واکنش دبیر به نتایج کشتی فرنگی | مثل اینکه یادشان می‌رود من هم کشتی گرفته‌ام | به محمد بنا دلار می دادیم قبول نمی‌کرد!

پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

رئیس فدراسیون کشتی به نتایج فرنگی‌کاران در مسابقات جهانی صربستان و ادامه همکاری با محمد واکنش نشان داد.

علیرضا دبیر

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در خصوص ادامه همکاری با محمد بنا و نتایج کشتی فرنگی، عنوان‌ کرد: من سعی می‌کنم حرمت افراد را نگه دارم، از همه هم می‌خواهم حرمت محمد بنا را داشته باشند. گاهی همه یادشان می‌رود که من هم کشتی گرفته‌ام، چند مسابقه جهانی رفته‌ام، ۴ مسابقه جهانی و المپیک را به عنوان رئیس فدراسیون شرکت کردم. می‌فهمم کدام کشتی‌گیر اشتباه می‌کند و کدام کشتی‌گیر بدنش کم آورده است.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: من نقطه‌نظراتم را گفته‌ام و کشتی‌گیران هم این موضوع را می‌دانند اما اینکه خیلی باز کنم این طور نیست چون بعضی از موضوعات درون خانوادگی است. بنا از نظر شخصیت و انسانیت بی‌نظیر است؛ من سه سال است که با او از نزدیک کار می‌کنم، او یک بار هم برای خودش چیزی نخواسته است. زمانی که به بچه‌ها دلار می‌دادیم او نمی‌گرفت، من و سوریان به زور در جیبش می‌گذاشتیم. آدمی که از نفس خود بگذرد قابل احترام است.

دبیر در خصوص بررسی نتایج کشتی‌گیران، یادآور شد: بعد از بازگشت به تهران جمع‌بندی می‌کنیم. ما در روزهای آینده مسابقه امیدها را داریم، لیگ‌مان شروع می‌شود، آذرماه مسابقه انتخابی تیم ملی را خواهیم داشت به این صورت که چرخ کشتی نمی‌خوابد. من می‌گویم باخت برای من است برد برای همه. مردم ببخشند و امیدوارم که جبران کنیم آنها بدانند همه ما جان خودمان را گذاشتیم.