شهر خبر

متخلفان فروش بلیت وسایل نقلیه در ایام اربعین جریمه شدند

اربعین

وزیر دادگستری از تشکیل پرونده‌هایی برای متخلفان فروش بلیت وسایل نقلیه در ایام اربعین خبر داد و گفت: متخلفان جریمه شده‌اند.

به گزارش مشرق، امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری ، درباره نظارت بر قیمت بلیت‌های سفر با انواع وسایل نقلیه در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به اینکه مصوبه تعیین قیمت برای وسایل نقلیه در زمان اربعین انجام شده بود، تعزیرات به این موضوع ورود کرد تا این قیمت‌ها رعایت شود.

وی افزود: البته در ابتدا نواقصی وجود داشت که برخی آژانس‌های هواپیمایی، اتوبوس‌ها و تعاونی‌ها قیمت‌های اعلامی را رعایت نمی‌کردند.

وزیر دادگستری با اشاره به ورود سازمان تعزیرات حکومتی به موضوع تخلفات آژانس‌های مسافرتی در ایام اربعین بیان داشت: در این راستا، سازمان تعزیرات حکومتی شعب سیار خود را در ترمینال‌ها مستقر کرد و گشت‌های سیار این سازمان نیز بر عملکرد آژانس‌های مسافرتی نظارت کردند.

رحیمی با بیان اینکه پرونده‌هایی برای تخلفات فروش بلیت وسایل نقلیه در ایام اربعین تشکیل و متخلفان نیز جریمه شده‌اند، تصریح کرد: تا جایی که اطلاع دارم، قیمت‌های اعلام شده، رعایت می‌شود و اگر رعایت نشود سازمان تعزیرات با آن برخورد خواهد کرد.

وزیر دادگستری در پایان تأکید کرد: مردم در صورت مشاهده تخلفات، مراتب را جهت برخورد تعزیرات، اعلام کنند.

منبع: فارس