شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اربعین#زائرین اربعین#اربعین حسینی

مدیریت بازگشت زائرین اربعین حسینی با اپلیکیشن خلاق ایرانی

مدیریت بازگشت زائرین اربعین حسینی با اپلیکیشن خلاق ایرانی

برگشت به شهرهای مبدا بعد از زیارت عتبات در ایام اربعین حسینی یکی از دغدغه‌های همیشگی زائران حسینی بوده، حال یک شرکت فناورانه ایرانی راه‌حلی خلاقانه برای این معضل ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ برگشت به شهرهای مبدا بعد از زیارت عتبات در ایام اربعین حسینی یکی از دغدغه‌های همیشگی زائران حسینی بوده، حال یک شرکت فناورانه ایرانی راه‌حلی خلاقانه برای این معضل ارائه داده است.

سامانه حمل و نقل اشتراکی به‌همراه که پیشتر به معرفیش در خبرگزاری برنا پرداخته‌ایم به کاربران اجازه می‌دهد که اگر تمایل به همسفر شدن با سایر زوار اربعین را داشتند، اطلاعات خود و خودروی در اختیارشان را ثبت کنند و همسفری احراز هویت شده به صورت ایمن برای مسیر برگشت خود پیدا کنند که درخواست سفر اشتراکیش را قبل از آن در بهمراه به اشتراگ گذشته است.

حمل نقل اشتراکی

روز گذشته نیز پیامکی از سوی سامانه سماح به ۱میلیون و ۸۰۰هزار کاربر این سامانه ارسال شد تا ضمن آشنایی با بهمراه، امکان اسنفاده از آن در مسیر بازگشت را داشته باشند، حال باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آتی وجود این سامانه خلاق ایرانی تا چه حد دلنگرانی‌های معمول زائران برای مسیر بازگشت را مرتفع می‌سازد.

انتهای پیام