شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عمان#موتور#هواپیما#آتش

مصدوم شدن مسافران در پی آتش‌سوزی یک هواپیمای هندی در عمان +فیلم

آتش‌ گرفتن یک هواپیمای هندی در عمان +ویدئو

سازمان هواپیمایی عمان خبر داد که موتور یک هواپیمای هندی در فرودگاه بین‌المللی مسقط آتش گرفته و در پی این حادثه، تعدادی از سرنشینان هواپیما مصدوم شده‌اند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عمانی، عصر امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که یک هواپیمای مسافربری شرکت «ایر ایندیا اکسپرس» در فرودگاه بین‌المللی مسقط آتش گرفته است.

سازمان هواپیمایی عمان در بیانیه‌ای ضمن تأیید این گزارش اعلام کرد که یکی از موتورهای این هواپیمای هندی، صبح امروز ساعت ۱۱:۳۳، پیش از برخاستن از زمین دچار آتش‌سوزی شده است.

طبق این اعلام، نیروهای امدادی بلافاصله تمامی مسافران این هواپیما را خارج کردند؛ با این حال تعدادی از مسافران به علت ازدحام مصدوم شده‌اند.

سازمان هواپیمایی عمان در این بیانیه به تعداد مسافران هواپیما و تعداد افرد مصدوم هیچ اشاره‌ای نکرد. از طرف دیگر، «آرون کومار» رئیس سازمان هواپیمایی هند در این ارتباط به خبرگزاری فرانسه گفت که پس از رویت دود در موتور شماره دو هواپیما، تمامی مسافران خارج شدند.

کومار در ادامه با اشاره به اینکه هند درباره این حادثه تحقیق خواهد کرد و اقدام مناسب را اتخاذ خواهد نمود، گفت که یک هواپیمای امدادی به مسقط ارسال خواهد شد.

در ماه آگوست سال ۲۰۲۰ نیز یک هواپیمای «بوئینگ ۷۳۷»  متعلق به شرکت ایر ایندیا اکسپرس با ۱۹۰ سرنشین در یکی از فرودگاه‌های جنوبی هند سقوط کرد.

منبع: فارس