شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#عمان

تاکید قربانی بر همکاری ایران و عمان جهت توسعه رشته تیراندازی در منطقه

تاکید قربانی بر همکاری ایران و عمان جهت توسعه رشته تیراندازی در منطقه

رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان بر توسعه همکاری بین ایران ‌و عمان به منظور افزایش مدال‌آوری دو کشور در المپیک و مسابقات جهانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در حاشیه اردوی تیم ملی تیراندازی عمان در سایت تیراندازی آزادی و برگزاری دیدار دوستانه این دو تیم، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان با ناخدا یکم راشد، سرپرست این تیم دیدار کرد و ضمن خوشامدگویی به اعضای کادر فنی و تیراندازان این تیم، گفت: تیراندازی یک رشته المپیکی و پر مدال است و باید تلاش کنیم تا با همکاری دو کشور مدال‌های بیشتری را به دست آوریم و با همکاری و تعامل با کشورهای همسایه و منطقه سبد مدال‌آوری خود را در این رشته بالاتر ببریم.

وی در ادامه افزود: ما در ایران از نظر مربی، داور و تیرانداز مشکلی نداریم و تیم‌های ملی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی ما در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در اردو هستند. همچنین مسابقات گلوله‌زنی را اضافه کردیم و همچنان به دنبال توسعه این رشته در کشور هستیم.

راشد،سرپرست تیم تیراندازی عمان نیز گفت: به منظور ارتقا و گسترش تیراندازی در کشور عمان به دنبال همکاری با ایران بودیم.  پیش از این اردو‌های ما در کشور‌های دیگر برگزار می‌شد اما تصمیم گرفتیم ارتباط بیشتری با ایران داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ما علاقه‌مند هستیم که میزبان داوران، مربیان و تیراندازان کشور ایران در عمان باشیم و همکاری‌ها افزایش یابد.

همچنین این دیدار قرار شد اردوها و مسابقات دوستانه بین دو کشور در  رشته‌اهداف پروازی نیز در آینده نزدیک برگزار شود.

در پایان سرپرست تیم عمان از طرف فدراسیون تیراندازی این کشور قاب عکسی با نماد فدراسیون عمان را به مرتضی قربانی اهدا کرد.

در این دیدار عباس محمدی و مهدی مبینی، نایب رییس و دبیر فدراسیون،ناصر رسولی، رئیس سازمان تیم‌های ملی و شیرازی حضور داشتند.

نخستین دیدار دوستانه تیم ملی تفنگ و تپانچه ایران و عمان برگزار شد

 دیدار دوستانه تیم ملی تفنگ و تپانچه کشورمان با تیم عمان، ظهر امروز، چهارشنبه در سال ۸۰ خط سایت تیراندازی آزادی برگزار شد.

در رشته تپانچه ۴ نفر از عمان و ۴ نفر از ایران راهی فینال شدند که در پایان پایان سجاد پورحسینی در جایگاه نخست ایستاد، محمد رسول عفتی در رده دوم قرار گرفت و زینب طوماری سوم شد‌.

در تفنگ بادی نیز در بخش زنان فاطمه کرمزاده در رده نخست ایستاد و مهدیه عباسی‌فر و فاطمه امینی دوم و سوم شدند.

در تفنگ بادی مردان نیز پوریا نوروزیان اول شد، امیر محمد نکونام در رده دوم قرار گرفت و جایگاه سوم نیز به مهیار صداقت اختصاص یافت.

تیم ملی تیراندازی عمان به منظور کسب آمادگی جهت حضور در مسابقات آسیایی و جهانی با 24 تیرانداز وارد ایران شد و به همین منظور اردوی مشترکی را با تیراندازان ایران در دو بخش تفنگ و تپانچه آغاز کرد. این اردوی مشترک تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام