شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ملک#بجنورد

کلاهبرداری ۱۱ میلیاردی با ترفند فروش ملک در بجنورد

کلاهبرداری ۱۱ میلیاردی با ترفند فروش ملک در بجنورد

صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، از دستگیری ۸ نفر با ۱۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۱ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی تحت عنوان فروش ملک و خودرو اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

 وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش مستمر و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند، افزود: در عملیات غافلگیرانه کارآگاهان ۸ نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

 سردار مطهری زاده با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۱۷ فقره کلاهبرداری از شهروندان به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال در بجنورد اعتراف کردند، یاد آور شد: آن‌ها در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا مخلان نظم و امنیت به راحتی در جامعه جولان دهند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند