شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فیلم کوتاه

اظهارنظر فریدون جیرانی درباره یک فیلم کوتاه

اظهارنظر فریدون جیرانی درباره یک فیلم کوتاه

فریدون جیرانی درباره فیلم کوتاه «هناسه» ساخته‌ی میثم محمدخانی گفت: در فیلم ما شاهد تولد، مرگ و غسالخانه هستیم. فیلم خیلی خوب شروع می‌شود و در پایان قهرمانی که ساخته می‌شود واقع‌بینانه و دقیق است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «هناسه» ساخته میثم محمدخانی آخرین فیلمی بود که در پایان فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه توسط فریدون جیرانی نقد شد.

میثم محمدخانی در ابتدا درباره ایده اولیه این فیلم که برگرفته به خبر برنامه «20:30» از جشن تولد یک خانواده در دقایق قبل از زلزله سرپل ذهاب استان کرمانشاه، اشاره کرد.

فریدون جیرانی منتقد این جلسه درباره فیلم گفت: شروع فیلم برای من بسیار جذاب بود و به خوبی توانستم با شخصیت‌های اصلی فیلم، مانند دختربچه داستان و پیرمرد فیلم که با بازی محمود نظرعلیان همراه بود، لذت ببرم. تنها دغدغه من دلیل زلزله فیلم بود که حالا با شنیدن اینکه ایده اولیه فیلم از کجا نشأت گرفته است، بیشتر از فیلم کوتاه «هناسه» لذت بردم.

او عنوان کرد: کارگردان فیلم «هناسه» به دنبال مرگ و زندگی می‌گردد، در فیلم ما شاهد تولد، مرگ و غسالخانه هستیم. فیلم خیلی خوب شروع می‌شود و در پایان قهرمانی که ساخته می‌شود واقع‌بینانه و دقیق است.

انتهای پیام