به گزارش اکوایران، قیمت دلار  امروز چهارشنبه 23 شهریور ماه برای دومین روز متوالی در ماه جاری در کانال 31 هزار تومان معامله شد . 

نرخ دلار امروز 31 هزار و 450 تومان بود این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا 50 تومان بالا رفته بود. به نظر می رسد فضای  بازار ارز  تهران همچنان متاثر از اخبار شورای حکام است. در شرایطی که نشست فصلی شورای حکام از روز دو شنبه آغاز شده، خبرگزاری رویترز گزارش داده قدرتهای غربی درصدد تهیه بیانیه ای در انتقاد از نحوه همکاری ایران در پرونده پادمان هستند.

دیپلمات‌های غربی به خبرگزاری رویترز گفته اند که قدرت‌های غربی در حال لابی‌گری با کشورهای دیگر در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تا به طور مشترک بر ایران فشار بیاورند تا در مورد تحقیقات [ادعایی] پیرامون منشا اورانیوم غنی شده در سه سایت اعلام نشده به آژانس پاسخگو باشد.

از نظر  معامله گران دلار صدور بیانیه جدید به جای قطعنامه اگر چه نسبت به گذشته یک گام به عقب است اما صدور بیانیه انتقادی می تواند بر روند مذاکرات هسته ای اثر گذار باشد. 

دلار هرات هم  بر روی پله اول کانال 31 هزار تومان معامله شد و در سلیمانیه نرخ دلار  از مرز مقاومتی 31 هزار و 800 تومان عبور کرد. از سوی دیگر  نرخ حواله درهم  به با 70 تومان رشد نسبت به دیروز به قیمت 8 هزار و 720 تومان رسید. 

قیمت اونس طلا امروز نزدیک به 3 دلار پایین آمد و با 1701 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم  قیمت طلا  18 عیار ظهر امروز 19 هزار و 400 تومان پایین آمد.  قیمت طلا  18 عیار امروز 1 میلیون و 323 هزار و 300 تومان بود .

قیمت سکه امامی هم صبح امروز به مسیر رشد روز گذشته ادامه داد . قیمت هر قطعه سکه امامی امروز 51 هزار تومان افزایش به 14 میلیون و 810 هزار تومان رسید اما در نیمه روز  قیمت سکه  اصلاح شد و بر روی 14 میلیون و 550 هزار تومان قرار گرفت. ارزش ذاتی سکه امروز 12 میلیون و 594 هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده 15 درصد بود.