شهر خبر

وزیر ورزش و جوانان: برای مدت زمان قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال جلسه خواهیم داشت/ باید برای سهمیه‌های المپیک دورخیز کنیم

وزیر ورزش و جوانان:  برای مدت زمان قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال جلسه خواهیم داشت/ باید برای سهمیه‌های المپیک دورخیز کنیم

وزیر ورزش در جمع خبرنگاران گفت:طی دو سال دورخیز می‌کنیم که سهمیه های المپیک را بگیریم و امید ما به المپیک پاریس است و بایستی در این یکی دو سال فراز و فرودها را به نحوی پشت سر بگذاریم که در المپیک پاریس به آن اهداف ارزشمند فدراسیون برسیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت:  اطلاعات و اخبار موجود از سرمربی تیم فوتبال، اطلاعات در فضای رسانه‌ای است؛ اجازه بدهید کارشان را که شروع کنند اخبار کاملتر و اطلاعات تکمیلی را فدراسیون بیرون می‌دهد. 

وزیر ورزش در خصوص کشتی گفت: خانواده ورزش و اهالی کشتی دوست داشتند مدال طلا هم بین این مدالها باشد؛ حتما قضاوت و کارشناسی به عهده کارشنان امر است و منتظریم که تحلیل را به ما بدهند.

وی افزود: طی دو سال دورخیز می‌کنیم که سهمیه های المپیک را بگیریم و امید ما به المپیک پاریس است و بایستی در این یکی دو سال فراز و فرودها را به نحوی پشت سر بگذاریم که در المپیک پاریس به آن اهداف ارزشمند فدراسیون برسیم. 

ادامه دارد ...