شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#بازار آزاد

قیمت رانا در کارخانه و بازار آزاد چند ؟

کدخبر: 521658
در حال حاضر ایران خودرو رانا پلاس را ۲۱۵ میلیون و ۳۳ هزار تومان و رانا پلاس سقف شیشه‌ای را ۲۲۸ میلیون و ۵۴۵ هرار تومان می‌فروشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرادید قیمت رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه‌ای تغییری را به ثبت نرساند و رانا پلاس با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش شد. رانا پلاس سقف شیشه‌ای میان خریداران و فروشندگان با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان دست به دست شد.

البته عدم تغییر قیمت رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه‌ای سابقه‌ای سه هفته‌ای دارد. اما در ابتدای شهریور ماه رانا پلاس ۲۹۸ میلیون تومان قیمت داشت و رانا پلاس سقف شیشه‌ای با قیمت ۳۲۸ میلیون تومان فروخته می‌شد.

حالا پس از ۲۲ روند قیمتی این دو محصول نشان از افت دو میلیون تومانی آن‌ها دارد. هر چند مقایسه امروز با یک ماه قبل به ما می‌گوید که تغییر قیمتی خاصی رخ نداده است.

در ابتدای امسال هم رانا پلاس با قیمت ۲۸۲ میلیون تومان فروخته می‌شد که حالا با افزایش ۱۸ میلیون تومانی در طول شش ماه مواجه شده است. این عدد برای رانا پلاس سقف شیشه‌ای هم به ۷ میلیون تومان می‌رسد. در واقع این خودرو در نخستین روز‌های معاملاتی فروردین با قیمت ۳۲۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه‌ای

در مورد تفاوت قیمت رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه‌ای نیز اختلاف بسیار چشمگیر است و به حدود ۳۰ درصد می‌رسد. در حال حاضر ایران خودرو رانا پلاس را ۲۱۵ میلیون و ۳۳ هزار تومان و رانا پلاس سقف شیشه‌ای را ۲۲۸ میلیون و ۵۴۵ هرار تومان می‌فروشد.  

اختلاف بازار و کارخانه رانا پلاس با این حساب، ۸۴ میلیون و ۹۶۷ هزار تومان است. این تفاوت قیمت در مورد رانا پلاس سقف شیشه‌ای به ۱۰۱ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان می‌رسد.