شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هنرمند

در ژانر موسیقی ایرانی؛

آلبوم «کران تا کران» منتشر شد/ رویارویی با چالش‌های گوناگون

آلبوم «کران تا کران» منتشر شد/ رویارویی با چالش‌های گوناگون

آلبوم «کران تا کران» با هنرمندی سروش پورگودرزی و علی تقی‌زاده دو هنرمند فعال موسیقی ایرانی طی روزهای اخیر در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، «کران تا کران» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران است که به تازگی پیش روی شنوندگان این ژانر موسیقایی قرار گرفته است.

«صدای وصل»، «جان آشنا»، «کران تا کران»، «گذر»، «میرا»، «سفر به ناکجا»، «رنگ جنوب» از جمله آثاری هستند که در این آلبوم بی کلام منتشر شده‌اند.

سروش پورگودرزی که طی سال‌های اخیر آلبوم‌های «مسخ» و «دایره» را نیز منتشر کرده، در توضیح این آلبوم موسیقایی نوشته است:

کران تا کران، ماحصل سه سال تحقیق، تعقل و رویارویی با چالش‌های گوناگون است که دستاوردهای بسیاری در زمینه آهنگسازی برای این کم‌ترین داشته است چرا که در بین مرزهای دشتی با کوگک متفاوت از آکوردها، آرپژها و ریتم‌هایی که به نظر می‌رسد کم‌تر توجهی به آنها در امور آهنگسازی موسیقی ایرانی شده، استفاده گردیده است.

آلبوم «کران تا کران» منتشر شد/ رویارویی با چالش‌های گوناگون

در این آلبوم تلاش براین بوده تا با استفاده از ریتم‌های جنوبی محصولی متفاوت و گوش نواز به عرصه پهناور و غنی موسیقی ایرانی ارائه شود.

آلبوم «کران تا کران» با مجوز رسمی ۳۰۰۰۳۱-۱۴۵۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره کتابخانه ملی ۳۸۶۰۶ با قیمت ۶۰ هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.